Hihi wat leuk Ik heb m'n zoontje laatst ook op m'n laptop laten rammen (tikken kan ik het niet noemen ). Daarna de laptop uitgedaan, een paar dagen later weer aan en wat bleek: internet deed het niet meer. Blijkt er een knopje op mijn laptop te zitten om internet aan en uit te doen, die had hij ingedrukt. Terwijl ik al met Ziggo aan de telefoon hing omdat mijn internet 'kapot was'
Groetjes terug Thijmen! Vigo wil je ook wat zeggen hhhhhhhhhhhhhhhvvkkweew99999999qwwwkmfnnb wkkkkwwwnhhhhhhhhhwwwwwm1111AAAAAAASADVG FKKKKKKFFFFFFIWEEOIJWUJJJFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFssssss sssssss Hahahahaha.... Jullie begrijpen mekaar vast
he thijmen groetjes terug hoor!! voor mijn part vervuil je nog wat pagina's vol want ik vind het leuk de wereld is al serieus genoeg mensen. groetjes van dani een wilde koe
haha schattig voor de mannen praten wij vrouwen in geheimtaal, en de kleintjes praten ook weer in hun eigen taal die wij niet snappen en de groetjes terug natuurlijk
Ik vind het juist schattig! Ik heb topics voorbij zien komen die nergens op sloegen! Misschien moet je hier de humor van inzien, want die is op dit forum soms ook ver te zoeken... En groetjes terug hoor Thijmen!! Het is dat Kyra nu haar middagdutje doet, anders had ze het zelf wel verteld
nou dan mijn prinses van 3 ook even mmm,,,,,,,,,,,,oooooooooooooooooooooooo9999999990\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ uuuuuuuu mmmmmmmmmmmmmmmaaammmmmmmmmmmmmmmaaaa /pppppppaaappppppppppcaaaaaaaaaaa ze heeft nog niet door dat je maar 1 keer op een letter hoeft te tikken
Dit is juist sinds een poos een topic waar ik om moet glimlachen Heerlijk schattig! O, en groetjes terug natuurlijk!
Dag dames, De echte leuke uitspraken van baby's / peuters en kleuters kunnen worden uitgewisseld in het betreffende subforum. Dit topic doe ik dicht. Elmo