hoi dames zo zit je ff bij zwangerzijn en nu bij miskrtaam ik heb vandaag een miskraam gehad wist niet wat me overkomen is groetjes
Jeetje meis, wat erg voor je...ik had precies hetzelfde, ik had gemeld dat ik zwanger was en 3 dgn erna begon mijn MK zich aan te kondigen... Heel veel sterkte, en als je vragen ofzo hebt...we zijn er voor je... Liefs Silla
Heej, wat vervelend voor je! Ik kan me voorstellen dat je niet weet wat je allemaal overkomt nu. Lastig he? Hoe merkte je het, had je ineens een bloeding? Nou sterkte!
Hey meis Wat vreselijk voor je.. Ik zit helaas in hetzelfde schuitje, drie dagen terug mk gehad.. Als je wilt praten hierover..... (kan ik trouwens ook wel gebruiken) Liefs en knuffels Dawn
Wat vervelend. Heel veel sterkte. En ook ik ben er als je een luisterend oor nodig hebt. Groetjes Hope
ik was op een feestje bij me zus kreeg zo in een keer hele erge steken en dacht ga eens naar de wc en toen zag ik in 1 keer dat ik bloede ik dacht ja dit is het einde voor mij en me vriend ik heb me zus het uit gelegt ben toen ook naar huis gegaan had nergens meer zin in was thuis heb me schoenen uit gedaan en op de bank gaan liggen en maar huilen we hadden ons er zo op verheugt op zoon kleine maar ja kan weer op nieuw gaan beginnen