Hallo! Ik ben Lies en 24 jaar. Mijn man en ik hebben een groooote kinderwens. Ik heb een aantal forums doorgelezen en ik moet zeggen dat het ontzettend leuk is om te zien hoe verschillende vrouwen in afwachting zijn van een zwangerschapstest of zelf al in blije verwachting zijn! Zelf ben ik deze maand begonnen met temperaturen e.d. Heb een erg onregelmatige cyclus maar was toch verrast dat volgens de temp.methode en andere symptomen ik afgelopen 5 aug een eisprong heb gehad. We hebben uiteraard aardig "ons best gedaan" dus...19 augustus kan ik een Z-test doen! Spannend!!!! Maar niet vanuit gaan dat het gelijk raak is de eerste keer, maar toch blijft dit spannend. Zijn er hier meer vrouwen die met behulp van temp. meting cervixslijm waarneming e.d. proberen zwanger te worden? VOor de vrouwen die reeds zwanger zijn: veel succes met dit warme weer. Groetjes!
Allen bedankt voor de leuke reacties, ik kan niet wachten! Heb er zo'n goed gevoel over. Maar het is nog veeeeeeels te vroeg Omdat ik niet altijd ovuleer, zou het helemaal geweldig zijn. Maar geef mezelf geen valse hoop. Maak me ondertussen druk om hoe ze op mijn werk zullen reageren....