aambeien,

Discussion in 'Zwangerschap' started by arianeke, Jan 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. arianeke

arianeke Lid

Oct 1, 2005
    68
    0
    0
    huismoeder
    denderleeuw
    hallo,
    het is al een tijdje geleden dat jullie nog iets gehoord hebben van mij,
    nu heb ik een vraagje over aambeien heb sinds een dag of 2 last van dit ding en zou er willen van af geraken maar weet niet hoe :oops: .wie heeft dit ook voor gehad en hoe kan dit verholpen worden

2. Vlindertje86

Vlindertje86 Actief lid

Dec 17, 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Canarische Eilanden
    Hoi,

Ik heb het zelf (nog) niet, maar heb horen zeggen dat je nooit mag persen als je naar het grote toilet gaat. Als je dus last hebt van obstipatie kan je het beste gewoon wachten tot je echt zo nodig moet dat het een soort van vanzelf gaat. Tuurlijk kan je een beetje meedrukken, maar dat echte persen schijnt aambeien te creeren...
    Misschien makkelijker gezegt als gedaan, wie weet heb je ook helemaal geen last van obstipatie, maar dit is wat ik heb gehoord erover.
    Sterkte!

3. mamavanro

mamavanro Bekend lid

Apr 6, 2008
    610
    0
    0
    huismam
    Ik weet niet of je sperti mag gebruiken tijdens je zwangerschap, anders moet je even informeren, dat werkt wel volgens mij.
    Ik weet nog dat ik bevallen was van mijn zoontje had ik er ook vreselijk last van en toen adviseerde de kraamhulp om er otrivin (neusspray) op te spuiten... :( dus heb ik maar braaf gedaan, maar wel gek hoor.... :oops: ...maar als het werkt....ik kan me niet meer echt herinneren of het werkte maar proberen waard.... ;)

4. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

ik heb Curanol tabletjes van mijn VK gekregen daarvoor en moet zeggen het werkt uitstekent :D

http://www.curanol.nl/

5. Suuz750

Suuz750 Actief lid

Dec 4, 2008
    419
    0
    0
    Hamameliszals van A. Vogel werkt bij mij prima!

Share This Page