Hoi allemaal ik had ff een vraagje mijn huisarts is op vakantie ,mijn vraag is in het begin had ik het cervixslijm maar vanaf ik zwanger was geraakt en een abortus hebt gedaan ,ben ik toen aande pil begonnen heb hem 3 maanden maar geslikt heb mijn abortus in mei gedaan ,en vanaf juni nam ik de pil in mar nam hem niet goed in ,ben dan in september 2007 weer begonnen en heb hem tot 5 januari jongstleden ingenomen,mijn vraag is ben ik nog vrucht baar want ik zie mijn cervixslijm niet meer ,gewoon wat afscheidng maar verder niks heb wel pijn in mijn buik alsof ik ongi moet worden maar verder zie ik geen cervix slijm ben ik nog vrucht baar vrees het wil graag ee kind seruese reatie graag groetjes stacia
Het is zo dat na een abortus je kans hebt dat je verminderd vruchtbaar bent. Maar dat geldt niet altijd voor iedereen. Ook zou ik niet weten of je dat kunt zien aan cervixslijm. Hebben ze daar allemaal geen info over gegeven toen je die abortus liet doen?
Neen maar ik denk dat het misschien komt door de pil ,gebruikte jij de pil ook ,had je ook het cervixslijm
Ik begrijp je verhaal niet helemaal geloof ik... ff proberen op een rijtje te zetten wat je nu allemaal zegt. -Je hebt dus een abortus gehad in mei 2007 -daarna de pil gebruikt, iig tot afgelopen januari -de vraag is of je nu vruchtbaar bent, aangezien je geen cervixslijm meer ziet, maar wel afscheiding... Ik neem aan dat je doelt op vruchtbaar slijm rondom de eisprong? Tja, dat heeft ook niet iedereen heel duidelijk, dus hoeft niet zoveel te zeggen. Ben je na t stoppen van de pil wel alweer ongesteld geworden of alleen pijn alsof je ongesteld moet worden?
Jah ik ben normaal ongesteld geworden 4dagen de eerste en 2 dag kwam het heel veel ,omdat toen ik de pil gebruikte het niet zoveel kwam maar rond mij eisprong heb ik dan ongi pijn in me buik en een beetje afscheiding wit maar het is niet meer als vroeger dat ik er bolletje van kan maken en dat vind ik vreemd vandaar mijn vraag ,maar kan je na het gebruik van de pil weer die slijm krijgen
en weet je wat ik eerlijk gezegt ook niet snap? je hebt in mei 2007 arbortus laten plegen maar in januari 2008 wilde je weer zwanger raken...dat is dus een half jaar later.. hoe zit dat dan? liefs
Als ik het goed begrijp wil ze nu een kind omdat ze nu een serieuse relatie heeft (zie laatste zin). Ik vind het wel ook ongebrijpelijk dat je dan 6 maanden later wel een kindje wil omdat je nu wel een serieuse relatie hebt. Maar goed, we zijn hier niet om je te beoordelen. Als je weer zwanger wilt worden moet je anders proberen ovulatietesten te gebruiken, zodat je meer inzicht krijgt in je vruchtbare dagen ipv op het slijm af te gaan
Je verhaal is nogal onsamenhangend. Probeer eens hoofdletters en leestekens te gebruiken. Maar goed, in mei 2007 laat je aan abortus doen. Daarna neem je de pil, maar niet echt goed, dat ga je pas doen vanaf september. En vanaf januari wil je in eens toch een kind want je hebt een serieuze relatie? Is dat nog met de dezelfde partner? Ik weet het niet hoor. Ik zou maar eens goed nadenken wat je nu echt wil, voordat je straks weer zwanger bent en dan plots bedenkt dat je relatie toch niet zo serieus is als je zegt. Of dat een kind toch wel een heel gedoe is. Een kind is niet iets wat je "even neemt", zoals een bankstel.
volgens mij staat er onder niet serieuze relatie, maar serieuze reactie . Het cervixslijm kan verandert zijn doordat je nu de pil slikt en eerst niet, dat komt door de hormonen waarschijnlijk.
Haha Emma je kunt er echt alles van maken zie ik.. Nu ja, dan moet de TS denk ik iets meer uitleg geven zodat het wat duidelijker is en ze gerichter geholpen kan worden.
reactie is het.. heb even teruggekeken (omdat k het verhaal niet snapte) en ze zet het vaker onder haar berichten..
Eerlijk gezegd ben ik zwaar anti-abortus en wilde eigenlijk er ook iets van zeggen, maar aan de andere kant, wie weet waardoor het kwam. Misschien had het wel een medische reden ofsow.
Ooh sorry hoor dat ik nu pas reageert en vervolgens bedankt voor jullie reackties ,jah mijn verhaal is een beetje ingewikkeld ,omdat ik in vorig jaar in februari zwanger was en het in mei had verwijderd,ik had de pil dan iet goed ingenomen ik nam het om de ene week in had de arts nietgoed begrepen van daar ,maar dan ben ik pas in september echt serues ermee begonnen,heb hem van september tot januari jongst leden ingenomen ik ben dus 10 maanden ermee gestopt ,ik had een relatie maar had geen omgang op mijn vruchtbare dagen ,mijn vraag was dat ik vroeger slijm zag cervix slijm maar nu niet dus dacht ik dat ik dan niet vruchtaar bent omdatik die slijm niet meer ziet vandar me vraag en sorry dat ik geen lees tekens hebt geplaats hoor groetjes stacia
niet iedereen kan dat cervix slijm goed zien.. ik zelf ook niet.. dus als je echt wilt weten wanneer je vruchtbaar bent moet je ovulatie testen gebruiken.. als je geen cervix slijm hebt betekent het niet meteen dat je niet vruchtbaar bent namelijk...