Linksonderin ervaar ik een kloppende en trekkende 'pijn'. Het is niet echt pijn maar meer een gevoel. Ik had vanochtend een positieve ovulatietest en probeer dus nu te letten op de bijbehorende symptomen zodat ik me er een volgende keer van bewust ben. Kan dat gevoel dus de eisprong zijn? Juist omdat ik oplet ben ik bang dat ik weer van alles voel terwijl het niets is. Tot nu toe, sinds ik gestopt ben, ervaar ik echt vlagen misselijkheid paar dagen voor ik ongesteld moet worden terwijl het elke keer vals alarm is dus ben bang dat ik gevoelig ben voor dingen voelen die er niet zijn haha . Bedankt alvast!
Ik kan het altijd precies voelen als ik ovuleer. (ik denk in ieder geval dat ik het voel, want het is elke maand precies rond die tijd). Ik heb dan inderdaad een beetje zeurend gevoel links of rechts. En helemaal als je een positieve ovulatie test hebt, denk ik inderdaad dat je het goed voelt.
ik heb dan ook een trekkend gevoel bij mijn eierstok(ken) en steken bij bepaalde bewegingen en als ik loop. Zou heel goed kunnen dat het je ei is hoor!
Bedankt voor jullie reacties! Het is echt de eerste keer dat ik er op heb gelet en mede dankzij de ovulatietest kan ik het dus linken met mijn eisprong. Dat is dan wel een goed teken dat ik het zelf kan voelen. Vroeger (als tiener) voelde ik het heel duidelijk. Later heb ik er nooit meer op gelet en was dat duidelijke gevoel er niet meer. Nu weet ik dus weer op welk gevoel ik moet letten.
Heb net weer een ovu test gedaan, negatief. Erg licht lijntje, helemaal in vergelijking met die van gister die er uit knalde. Kan ik nu rustig achterover leunen denken jullie? De eisprong is dan duidelijk geweest toch nu gister positief was, eergister en vandaag negatief.
Ik had van de week hetzelfde.. maar geen ovutesten meer gebruikt.. volgens FF heb ik een ei gehad.. maar toch twijfel ik.. ik heb niets anders dan mn temperatuur of dat trekkerige gevoel waarop ik het kan baseren Je geeft me weer een beetje hoop ik ga voor je duimen meis!
Tummetje, spannend he.. Ik moet nu nog wel 2 hele weken wachten ;( maar goed, het is niet anders. Ik hoop dat dat trekkende gevoel bij jou ook je ei is. Dan weet je ook hoe het voelt. Maar zeker is het natuurlijk nooit. Hoelang moet jij nog wachten?
Jaa zeker.. ik heb nog nooit een eisprong gevoelt.. dus ik heb ook echt geen idee of het zo is.. mja.. over 11 dagen is mijn nod dan.. maar we blijven gewoon door klussen.. straks was het niet mn ei en dan mis ik hem straks echt haha
Meiden, vraagje, hoe kan je zien op FF wanneer je ei is geweest.. Die van mij is nog niet geweest, maar wil even van te voren weten hoe dat eruit ziet op FF ! Thnx.. Liefs
Als je je ei het gehad, kruis je een rode kruis in je kaartje. Kijk maar eens in de blog van temparuurkaartjes, daar zie je ze ook van zwangeren. .