ligt helemaal aan de situatie in de stad ga ik niet hoi roepen tegen iedereen die me voorbij loopt maar als ik bijv. met de honden wandel en kom een andere wandelaar tegen, dan zeg ik eigenlijk altijd hooiiiiii heel vaak volgt er dan ook iets van een praatje...vink leuk als ik een wachtkamer binnen kom, en er zitten andere mensen, dan zeg ik ook altijd hooiiii....maar soms kijken ze je dan heel arrogant aan
Ik noem het ook geen dorp(je), maar de mentaliteit van de mensen die er wonen is over het algemeen echt wel dorps te noemen. Alleen in het nieuwbouw-deel minder, maar dat is dan ook meer klein-Den Haag . Wij wonen zelf in het 'oude Nootdorp', en daar wonen overwegend mensen die er van oorsprong vandaan komen. Goed, tot zover mijn off-topic
O oke dacht dat je in nieuw Nootdorp woonde dat is meer haags dan Nootdorps. Ja waar jij woond zijn ze nog echt boers hihh een beetje dan. Sorry verder.
Ik zeg iedereen hier in het gebouw gedag als ik iemand tegenkom. En buitenshuis, tjah.. als het vandie kwijlerige gozers zijn die gedag zeggen omdat me vent er niet naast loopt worden ze genegeerd. Verder ben ik er nietzo moeilijk in eigenlijk, die drie lettertjes kunnen er altijd wel vanaf bij mij verder. Ik zeg ook altijd goedemorgen, etc als ik een wachtkamer binnenkom, daar word overgins altijd netjes op terug gereageerd.
Hier zegt iedereen gewoon hoi tegen elkaar!! Vind het wel wát hebben hoor, kom uit een plaats waar niemand hoi zegt, hier waar dat wel gedaan wordt, vind in het véél gezelliger. Hier maakt iedereen ook véél sneller een praatje met elkaar!