Hoi zeggen tegen vreemden

Discussie in 'De lounge' gestart door CherryAyden, 13 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ligt helemaal aan de situatie :p
    in de stad ga ik niet hoi roepen tegen iedereen die me voorbij loopt ;) maar als ik bijv. met de honden wandel en kom een andere wandelaar tegen, dan zeg ik eigenlijk altijd hooiiiiii ;) heel vaak volgt er dan ook iets van een praatje...vink leuk :D
    als ik een wachtkamer binnen kom, en er zitten andere mensen, dan zeg ik ook altijd hooiiii....maar soms kijken ze je dan heel arrogant aan :)

2. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik noem het ook geen dorp(je), maar de mentaliteit van de mensen die er wonen is over het algemeen echt wel dorps te noemen. Alleen in het nieuwbouw-deel minder, maar dat is dan ook meer klein-Den Haag :cool:. Wij wonen zelf in het 'oude Nootdorp', en daar wonen overwegend mensen die er van oorsprong vandaan komen.

Goed, tot zover mijn off-topic ;)

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

O oke dacht dat je in nieuw Nootdorp woonde dat is meer haags dan Nootdorps.

Ja waar jij woond zijn ze nog echt boers hihh een beetje dan.

Sorry verder. ;)

4. Chai

Chai Niet meer actief

Ik zeg iedereen hier in het gebouw gedag als ik iemand tegenkom. En buitenshuis, tjah.. als het vandie kwijlerige gozers zijn die gedag zeggen omdat me vent er niet naast loopt worden ze genegeerd. Verder ben ik er nietzo moeilijk in eigenlijk, die drie lettertjes kunnen er altijd wel vanaf bij mij verder.
    Ik zeg ook altijd goedemorgen, etc als ik een wachtkamer binnenkom, daar word overgins altijd netjes op terug gereageerd.

5. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.745
    646
    113
    Gelderland
    Hier zegt iedereen gewoon hoi tegen elkaar!! Vind het wel wát hebben hoor, kom uit een plaats waar niemand hoi zegt, hier waar dat wel gedaan wordt, vind in het véél gezelliger. Hier maakt iedereen ook véél sneller een praatje met elkaar! :)

Deel Deze Pagina