Hallo allemaal! 3 maanden geleden besloten wij het te proberen om zwanger te worden. Jezus wat een spannende tijd! Ik had meteen na het stoppen met de pil een cyclus van 28 dagen, joepie dacht ik, maar dat betekent natuurlijk nog niet zoveel... Gisteren deze site ontdekt en ik vind het heerlijk om alle verhalen te lezen. Geleerd wat NOD was (ik voelde me even erg dom dat ik dat niet wist..) Sinds wij proberen zwanger te worden denk je ineens bij elk steekje, krampje, gevoelige tepel etc dat dit een symptoom is pff wat kan dit je ineens in beslag nemen zeg. Aan de ene kant heerlijk, aan de andere kant ben ik bang dat dit effect kan hebben op mijn vruchtbaarheid, dus dat ik er teveel mee bezig ben. Ben benieuwd of anderen dat ook hebben of dat iemand weet of dat inderdaad effect kan hebben...? Liefs, Josjo (niet mijn echte naam tot het zover is... )
Heej Josjo welkom hier en heel veel succes gewenst voor n groots klein wondertje.. Tja moeilijk is dat, er niet te veel mee bezig zijn, ja toch?
Welkom Eerst wist ik het ook niet hoor van NOD, dus je bent niet de enige die zich zo voelde Wij proberen sedert juni zwanger te worden, en ik moet eerlijk toegeven hoe langer we proberen hoe meer ik er mee bezig ben. Nu en dan is het eens onbewust dat ik er over spreek. Maar dat is gemakkelijk gezegd dan gedaan, van wees er niet mee bezig. Veel succes allesinds met het proberen zwanger te worden en dat het heel binnenkort prijs mag zijn
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden en hopelijk is het snel raak. Liefs wolly