Hoi, ik heb me hier aangemeld omdat ik en mijn vriend graag een kindje willen. Wij hebben dit nog tegen niemand verteld, omdat we geen zin hebben in aldoor van die vragen of het al gelukt is of niet, vandaar ook dat jullie me voorlopig maar bij mijn gebruikersnaam moeten noemen. Ik vind het ook gewoon heel leuk om mijn familie plots te kunnen verrassen....althans hoop ik dan, want hopelijk lukt het om een kindje te maken. Sinds mijn verjaardag dit jaar (27 mei dus) ben ik gestopt met de pil. We hebben wat "klussen" aangaat eigenlijk totaal niet opgelet hoe mijn cyclus was/is. Wist eerlijk gezegd niet eens wanneer je eigenlijk het vruchtbaarst bent e.d....heb dat een maand of 2 geleden pas gelezen hier op de site... Toen kwam alles wel weer een beetje boven wat ik ooit op school bij biologie geleerd heb, haha! Ik heb een hele regelmatige cyclus voor zover ik weet (ook nooit zo goed opgelet). De laatste was exact 28 dagen en volgens mij was dat telkens wel zo ongeveer. Heb ook het idee dat ik mijn eisprong voel (gezien de buikpijn rond de 14e dag). Deze maand hebben we voor het eerst bewust geklust op en rond de 14e dag van mijn cyclus. Het maffe is dat ik wel vanalles denk te voelen... Maar lees dat wel meerderen dit hebben... Zaterdag a.s. is de 28ste dag van mijn cyclus....spannend dus... Heb nu al een aantal dagen een raar soort lichte pijn/gevoel in mijn onderbuik. Lijkt in de buurt van mijn blaas te zitten. Als ik met plassen wat druk zet, lijk ik het ook erger te voelen, idem dito met ontlasten. Verder heb ik zoals altijd gewoon overal trek in (ben een vreetzakkie hoor ). Ben wel erg moe, maar ben ook behoorlijk verkouden. Super spannend dus allemaal. Ik hoop het zoooo... Ik heb hier al een aantal keren allerlei topics zitten lezen en wordt er alleen maar enthousiaster door. Leuk en leerzaam forum dus naar mijn idee en ik kom dus vanaf vandaag gezellig mee kletsen. Groetjes, Fnoepie
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden en hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Thanx allemaal! Vandaag zou ik ongesteld moeten worden....maar nog niets kunnen ontdekken....spannend....