Hoi, Ik ben José uit Groningen en ik ben 26. Woon alweer 5 en half jaar samen met mijn lieve vriend. We hebben drie jaar geleden een mooi huis gekocht. We proberen nu zes maanden om zwanger te raken. Maar omdat ik zo onregelmatig als de pest ben, vinden wij het ontzettend moeilijk om uit te zoeken wanneer er weer geklust moet worden. Mijn cyclussen verschillen van 28 dgn tot 45 dgn. Wie hier iets in herkent, zijn verhalen en tips van harte welkom. Hopelijk hoor ik snel van jullie; groetjes José
welkom hier en ik hoop dat je hier een hoop informatie vind ook ivm je onregelmatig ongi. ik zelf ben ook onregelmatig maar niet zo erg als jij. wat bij mij hielp zijn ovulatietesten maar je hebt zoveel verschillende dingen (persona test , of zo iets, tempen, wat ik overigens ook doe enz.) suc6 met zwanger worden
Hoi José, Welkom op Zwangerschapspagina. Leuk dat je er bent en je bent (jammer genoeg) niet de enige meid. Succes met zwanger worden !! Lotte.
Bedankt voor een warme ontvangst!! Ik vind deze site helemaal tegek en heb er al heel wat aangehad!! Groetjes Jossie