Ik ben eigenlijk al best wel lang bezig met zwanger worden. Ik heb reuma en slikte heftige medicijnen. In juni 2008 ben ik daarmee gestopt. Eerst moest ik zorgen dat alle schadelijke stoffen uit mijn lichaam waren. In september 2008 kon ik veilig stoppen met de pil. Sindsdien zijn we bezig met zwanger worden. Elke maand is het natuurlijk weer spannend. Ik hoop dat ik binnenkort zwanger ben, want ik weet niet hoe lang ik het volhou zonder mijn medicijnen. Liefs Wuppertje
Heel veel succes Wuppertje! Heb je veel last van pijn van je reuma? Slik je wel paracetamol? Of ibuprofen tijdens je menstruatie?
Bedankt! Ik gebruik helemaal geen medicijnen. Daar was mijn reumatoloog ook verbaasd over. Ik gebruik ook geen medicijnen bij mijn menstruatie. Ik probeer gezond te leven en op tijd rust te nemen, mijn man is geweldig en helpt me. Wuppertje
Welkom hier, en hoop heel erg voor je dat het snel raak is! Lijkt me heel erg heftig hoor, om zomaar met alle medicijnen te moeten stoppen... Heel veel succes!