Hallo dames, Sinds onze kinderwens ben ik veel te vinden op deze site, alle informative aspecten die mijn onzekerheden een beetje verzachten zijn hier te vinden. Nog nooit eerder in mijn leven ben ik zoveel bezig geweest met mijn lichaam en gezondheid dan sinds onze wens naar een baby. Ik geniet hiervan, en vind het dan ook heerlijk om te lezen hoe andere vrouwen dit ervaren, ik realiseerde mij dan ook al snel dat ik gelukkig niet de enigste ben met maandelijkse onzekerheden en eventuele ongemakjes. Mijn man en ik wensen ons een baby en ik ben dan ook al nog niet zo lang geleden gestopt met de pil, maar toen begonnen ook bij mij allerhand vragen omtrent zwanger worden en zwanger zijn enz enz. Haha eigenlijk heel gek, wij zijn zelf vrouwen en ik dacht dat ik toch wel veel wist over een vrouwelijk lichaam, en dat ik ook veel wist over mijn eigen lijf maar nu heb ik langzaam het idee dat ik voor een raadsel sta..... Maar goed, medio december 2008 hebben wij een positieve zwangerschapstest gehad, ons geluk kon niet op! Ik was stom verbaasd over hoe snel ik zwanger was geworden, want ik was eigenlijk pas gestopt met de anticonceptie en dat was in november 2008. Toen het tot ons door drong dat het ook echt zo was waren wij in ons element met deze zwangerschap! Helaas wilde het vruchtje niet blijven en ik heb op kerst avond een miskraam gehad, het was afschuwelijk, ik ben er erg verdrietig van geweest! Nu zijn wij gestart aan onze 2de ronde en ik voel toch wel een beetje onzekerheid opkomen...... stel nu gaat het weer mis of hoe moet ik nu mijn cyclus berekenen, is het wel verstandig om nu direct weer zwanger te raken enz enz..... beetje vervelend allemaal en en al helemaal dat wachten ppff 1 dag duurt voor mij gevoelsmatig 1 week! Ik heb best een lange cyclus vind ik zelf, 36 dagen..... 36 dagen zijn erg lang als je je ergens op verheugd. Ik geniet van deze voorpret voordat het zover is! Ik wens de andere meiden heel veel succes met zwanger worden en voor de meiden die zwanger zijn heel veel geluk en plezier ( ondanks de ongemakjes ) liefs Miss Dior
Hallo meiden, wat fijn die snelle reactie´s! Ik heb net mijn cyclus banner geplaatst.... zoals jullie kunnen vaststellen..... ik ben vanavond niet online!