Hallo. Ik heb een beetje een vreemde vraag. Ik heb sinds de bevalling van mijn dochter 1,5 jaar geleden een bobbel in mijn vagina. ongeveer 2 cm groot, en ik kan hem naar binnen drukken. Het is een gladde bobbel, niet pijnlijk of gevoelig. Hij zit aan de buikkant net aan de binnenkant. ongeveer 1 cm naar binnen. De bobbel wordt niet groter of kleiner. Veranderd ook niet van structuur of vorm. Nu willen we graag een 2e kindje maar t wil nog niet goed lukken. Zou de bobbel er iets mee te maken kunnen hebben?
Hoi joyce, Het is lastig om een diagnose te stellen als ik het niet kan zien. Maar zou het litteken weefsle kunnen zijn? had je daar ook een scheurtje of een hechting? Het bolletje daar heeft geen invloed op het zwanger worden. Maar toch zou ik het even late zien bij de huisarts of bij je verloskundige als je zwanger bent. Het kan ook een kleine cyste zijn (onschadelijk!) maar soms is het toch prettiger deze te laten weghalen. Imke
nee ik ben niet gehecht. Er zaten alleen een paar haarscheurtjes maar daar hoefde niets mee. Dat zou uit zichzelf goed genezen en na een paar dagen was het ook inderdaad weer geheelt. bedankt voor de reactie