Hallo allemaal, Ben hier al hééééééééél vaak geweest, menig verhaal....wat? 10.000 Pagina's gelezen ! En heel wat dames een positieve banner zien krijgen hier, geweldig! Nu maar eens besloten mij ook toe te voegen. Mijn naam is debbie, 34 jaar 'jong' en in juni 2005 de liefde van mijn leven ontmoet, hoewel we bijna 10 jaar leeftijdsverschil hebben mag dát de pret niet drukken (hij is net 25 geworden). We hebben elkaar eerst de 'ruimte'gegeven om aan het idee kinderen/baby's te wennen, omdat ik hem niet wilde pushen, maar de kinderwens bij mij al heel lang aanwezig was. Juli 2007 ben ik gestopt met de pil, en januari'08 zijn we er voor gegaan. Helaas is het allemaal niet zo gelopen als we hadden gehoopt, en ben ik vaker overtijd geweest dan ik wilde (liever een echte zwangerschap), en 2x durven testen, met gevolg maar een lichte streep...helaas niets geworden. Nu zitten we dan in de 15e ronde, en mocht het dit keer nog niet gelukt zijn dan gaan we ons beiden eens bij de gynae onder de loep leggen! Leuk hier met jullie mee te mogen kletsen, en hopelijk eens met een andere banner Liefs, deb
Thanx ladies! Geen idee dat er nog meer van die 'late opblijvers'waren Ben ondertussen eens aan het kijken waar ik gezellig mee kan kletsen, met als gevolg dat ik nu al een tijdje aan het lezen ben haha wat ook heel leuk is natuurlijk! Wilde me aansluiten bij de NOD-ers van deze maand... maar die is al behoorlijk vol zeg! Wie weet tot lees? Liefs, deb
Ja wie weet he NOD, misschien rare vraag hoor, maar ik snap het nog niet helemaal... Is het de eerste dag dat je ongesteld zou moeten worden als je niet weet of je wel of niet zwanger bent? Dan heb ik ook nog maar een paar dagen...
Hi sweetest angel, NOD= Niet Ongesteld Dag, dus de dag waarop je eigenlijk ongesteld moet worden......maar het liefst niet natuurlijk! Als je die dag niet ongesteld bent, en de volgende dag is ongesteld-loos aangebroken, dan ben je 1 dag overtijd...en zo tel je de dagen verder. Ik ben nog niet verder gekomen dan 41 dagen, voor mij was dat gemiddeld dus of 10 of 11 dagen overtijd. Hoop dat ik het goed heb uitgelegd voor je? Liefs
Ja, dank je wel Had een beetje angst om het te vragen Dat wordt dan voor mij de 11e maart. We zullen zien dan he [-o<
Haha, ach meid, ik heb altijd geleerd dat vragen helemaal vrij staat...dus dat geldt zéker ook voor jou! En daarbij zijn we ervoor elkaar toch? Op deze site Ik hoop het voor je in ieder geval voor je en mocht je nog meer vragen hebben....ik weet best al veel, maar wat wil je na zoveel tijd. Liefs, deb
Dank je, ik zal het onthouden! Geldt andersom ook hoor (al zal het dan niet betreft zulke vragen zijn denk ik )
Hoi Debbie, Leuk je verhaal te lezen. Ik ben ook nieuw op het forum, maar lees al een tijdje de berichten... Je verhaal is voor mij heel herkenbaar, ik ben 31 jaar jong en mijn vriend is ook net 25. Heb ook al heel lang een kinderwens, maar wilde mijn vriend ook niet pushen, voor een man lijkt mij 25 best jong om papa te worden. Maar nu zijn we dan toch begonnen met proberen zwanger te raken, ook omdat ik graag 2 kinderen wil en je vruchtbaarheid toch afneemt. Ik hoop zo dat het gaat lukken, maar ben wel bang dat ik er te veel gefocust op raak, bij elke kramp of steek in je buik vraag je je af wat dat nou weer is... Veel succes met zwanger worden in ieder geval! son
Hey dames, dankjewel Jewe en Son! Hoi Son, nou gezellig ook nieuw! Wat leuk! Eindelijk iemand met ongeveer dezelfde diversiteit in leeftijd haha! Ik had ook al tegen Sweetest Angel gezegd dat er altijd wel dames zijn in mijn omgeving die zéggen dat ze er niet mee bezig waren....maar ondertussen weet je als geen ander dat je er al die 'moeite' voor moet doen; je houd je lichaam al in de gaten/je neemt die foliumtabletjes/houd je cervix-slijm inde gaten enz. enz. Om maar niet te spreken van je borsten die dan ineens 'anders' lijken, je buik..voel je ook ineens van alles en nog wat Hahaha Tja...dus ben er maar gewoon lekker op je eigen manier mee bezig hoor! Want als je toch eenmaal hebt beslotn om ervoor te gaan...tja, dan kun je niet anders..ik noem het al je 'oer-instinct'. Mijn eierstokken zijn(om Jochem Meijer maar eens na te doen ) behoorlijk aan het rammelen! Wanneer heb jij je NOD? Kunnen we samen aftellen? En jij Sweetest Angel? Nou, ik lees jullie verhaal graag Liefs, deb
Samen aftellen heeft toch wel wat he. Ik kan de 12e testen, maar misschien dat ik de 14e pas test (beetje speciaal getal voor ons). Wanneer jij Debbie? Wel op de hoogte houden he haha
welkom debbie ik wil je heel veel sucses wensen met zwanger worden,en dat het maar gauw een keer raak is het is je gegunt
Heb m'n NOD 15 maart... normaal wacht ik altijd gewoon af, maar zit er nu toch aan te denken om een test te gaan halen... heb al een paar dagen zo'n vaag gevoel, net als bij m'n eisprong spannnend... Leuk om samen af te tellen. Heb ook even op het NOD forum gekeken, maar wordt daar nog niet helemaal wijs uit, ha ha.. nog een beetje onervaren hier Sweetest Angel ben ook benieuwd naar jou test, welke gebruik jij? succes allemaal [-o<
Hey Senna & Trotse mama van03 dankjewel! Het gaat hier echt héél snel met het beantwoorden gisteren weggeweest en ik kom terug...heb 21 extra mailtjes erbij om te lezen hahaha! Hi Sweetest Angel & Son! Jaja... wanneer testen he? Ik weet het niet, ik wacht dit keer (denk ik ) toch maar even af tot ik zeker weet hoe of wat...in het verleden nogal wat testjes zo de prullenbak in kunnen gooien.. Maar volgens de computerberekeningen heb ik volgens de éne de 7e m'n ei gehad, volgens deze hier de 8e...nou...ik heb 'm donderdag op vrijdag wel gehad denk ik (?) en mijn NOD is als het goed is d 22e...Hahaha! Ik weet 't echt niet dit keer hoor! Sweetest NOD 11 maart > testen 12e of 14e Son NOD 15 maart Deb NOD 22e (?) Zo...die staan alvast, ff een reminder hoor! Liefs, deb
Hey Deb, zal ik maar compleet maken dan Sweetest 12 maart Son 15 maart Deb 22e (?) Wordt spannend hier haha