Hallo Allemaal, Wij zijn zwanger van ons 1e kindje. Afgelopen zaterdag hebben wij een test gedaan en zondag nog een en beide testen waren positief. Daarna natuurlijk op het internet opzoek geweest naar een berekening voor de geboortedag en volgens de berekening wordt dat 24 december 2009. Spannend !!! Last van "kwaaltjes" heb ik denk ik nog niet. Ik heb alleen vandaag last van hoofdpijn maar weet niet of dit ook een kwaaltje is. Verder natuurlijk geen menstruatie maar wel grotere borsten en gevoeliger. Maar dit vindt vriendlief niet erg. Ik vindt het heel speciaal om zwanger te mogen zijn maar ook heel spannend. Het lijkt trouwens in mijn omgeving wel een epidimie. Ik werk als juf en zie daar veel zwangere mama's maar ook in de vriendenkring zijn veel zwanger. Ik wens jullie allemaal een heel goede en fijne zwangerschap !!! groetjes van ons ....
Welkom Het valt mij ook wel op overal zie ik zwangere vrouwen ik dacht eerst dat ik er teveel op lette omdat we zelf ook graag een kindje willen maar ik hoor er meer mensen over