Hoi

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Sandra82, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    Ben sociaal pedagogisch hulpverlener maar ben nu t
    In de buurt van Utrecht
    Hallo allemaal,

ik heb al het een en ander geschreven maar had me nog niet voorgesteld.
    Ik ben Sandra en heb één kindje een zoontje. Ik heb voor mn zoontje een vroeggeboorte gehad met 21 weken bijna 22 weken. Dat is een heel moeilijke periode geweest zeker omdat het meer dan 9 maanden duurde voor we zwanger werden van mn zoontje. En als je wacht duurt het zoooooo lang. Maar ja nu dus een gezond zoontje en op voor de tweede. Helaas heb ik gisteren net een miskraam gehad opgewekt door medicatie omdat ik zwanger was van een leeg vruchtzakje (kon er ook nog wel bij) Dus we gaan nu nog maar eens proberen en dan hopen dat ons wat meer geluk is gegund, zou wel fijn zijn.
    Ik ga eens even kijken welke forums er nu aansluiten bij mijn situatie en ik hoop een aantal van jullie snel te leren kennen.

Groetjes Sandra

2. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    Hi Sandra,

Veel succes, ik hoop voor je dat je snel zwanger bent :) en welkom natuurlijk!! :D

3. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    Hoi Guusje,

jij ook welkom (je bent er ook pas net zag ik) En veel succes met zwanger worden! Ik hoop voor jullie dat het allemaal snel gaat lukken

4. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Noord Brabant
    ja klopt! Bevalt me goed hier, fijn om je vragen en zorgen een beetje kwijt te kunnen. Vooral omdat ik / wij het nog voor onszelf willen houden.

Weet jouw omgeving al dat je ermee bezig bent, of hou je dat ook nog voor je?

Bedankt voor je welkom terug :D

5. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    Ik vind het ook prettig om het kwijt te kunnen dat we weer gaan proberen. Iedereen die heeft gehoord van de miskraam (ouders + schoonouders + paar vriendinnen) verwachten nu natuurlijk wel dat we weer bezig gaan voor kindje maar de rest weet het niet en dat houden we lekker zo. We weten uit ervaring dat het wat langer kan duren voor we zwanger zijn en ik heb niet zo'n zin in telkens de vragen of het nou al raak is of niet. Dat drukt je zo met de neus op de feiten als het wat langer duurt.
    Maar goed wat ik zeg er zijn natuurlijk wel een aantal mensen die het verwachten dus die zullen mij wel wat beter in de gaten houden om te kijken of het al raak is. Gelukkig zijn het allemaal mensen die het niet zullen vragen dus dat scheelt.

Lekker is dat hier hè dat je al je vragen kwijt kunt en dat iedereen je zo lief helpt en steunt.

6. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Noord Brabant
    Ja ik kan me voorstellen dat al die vragen dan vervelend worden, lijkt mij ook. Veel succes!

liefs xx

7. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Welkom hier en ik wens je het allerbeste toe
    en dat je maar snel zwanger mag raken

8. droombeebje

droombeebje Bekend lid

7 jun 2009
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom op dit gezellige forum! Hopelijk ervaar je hier wat steun.

Deel Deze Pagina