Hoi iedereen!! Ik ben waarschijnlijk nu 5 weken zwanger... Alleen het rare is dat er vandaag pas wat te zien was. Loop al vanaf vorige week maandag bij de gynocoloog maar was steeds niks te zien... Is dat bij iemand hier ook wel es gebeurt?? Dit is mijn Echo
Ja hoor dat kan! Met 4 weken is vaak nog niks te zien behalve verdikt baarmoederslijmvlies. Met 5 weken zien ze dan wel vaak een vruchtzak en soms een dooierzak erin, en met 6 weken zien ze vaak (ook niet altijd) een vruchtje erbij! Met 7 weken klopt vaak het hartje al! Mag ik vragen waarom je vanaf vorige week al echo's heb gekregen? Dat was op je NOD en dan weet een gyn ook dat er nog niks te zien is op een echo. Gefeliciteerd !!
Gefeliciteerd meid en idd zo vroeg is er vaak nog niks te zien pas vanaf 5 weken dus het kan wel kloppen dat je het nu pas ziet
Ik heb zo vroeg al echo gekregen omdat ik al 4 weken over tijd was... Maar ik ook heel onregelmatige cyclus had... En er komt bij dat het wel gewenst is... Maar nu niet goed "uitkomt" omdat mijn vriend mij na 7 jaar aan de kant heeft gezet... Maar waren bezig een gezinnetje te stichten. We waren net goed en wel uit elkaar dat ik het nieuws kreeg dat ik misschien zwanger was... En vanmorgen dan de definitieve uitslag gekregen doordat het nu te zien is...
Gefeliciteerd Het kan hoor, het is nog te klein om iets te zien. Vanaf 5 - 5,5 week zie je op de echo iets.
Gefeliciteerd!! wel naar zeg dat je vriend je aan de kant heeft gezet! kom je ook kletsen bij de sept mama's? (als je daar nu zin in hebt..)
gefeliciteerd!! onze namen schelen niet veel 1 cijfertje hoop dat ik ook volgende week op deze lijst mag! liefs brenda
Is het ook normaal met 5 weken dat je afscheiding wat licht roze kan zijn?? Het is wel heel licht... Maar maak me toch beetje zorgen... Ga vrijdag pas weer naar de gynocoloog
Is dit toeval of is dit toeval Mijn beste vriendin (al 21 jaar) is ook zwanger!! Zij is nu 3 weken!! Ze loopt nu 2.5 week achter mij aan Wij zien ons al liggen op de verloskamer
Gefeliciteerd.. Hoe toevallig het ook is..het is super leuk..lekker met z'n 2en shoppen en ervaring uitwisselen Ik ben ''toevallig'' ook even ver als mijn vriendin..nou ja bijna dan..zij scheelt 2 dagen (later).. Maar is echt al leuk.. Heerlijk kletsen over je kwaaltjes haha. Hoop dat het allemaal goed zit en dat je over een paar maand mama mag worden..