Ik ben een vrouw van 33 jaar met 2 kindjes van 6 en 3 jaar. Ben op dit forum gekomen om mensen te vinden die in hetzelfde pakket zitten als ik. Mijn man wil absoluut geen 3e meer, en ik twijfel zo erg. Nu ben ik volgens de testen zwanger en heb al een echo gehad maar daar was niks op te zien. En we blijven maar positieve testen houden en.....een zenuwachtige man. Leuk he....NOT. Nou echt leuk begin om me voor te stellen heb ik niet echt. Sorry maar hoop met jullie veel wijzer te worden.
Wat vervelend zeg ... ik een beetje hetzelfde probleem. Wij gaan nu voor de 2e maar mijn man wil daarna ook absoluut geen kinderen meer. Ik weet het zo net nog niet, hoe kan ik dat nu al zeggen op mijn 28e? Misschien wil ik over 5 jaar wel weer... Heel moeilijk voor je maar ik denk dat als het eenmaal echt zo is en het is een beetje bezonken bij je man dat ie echt wel blij is Veel sterkte ermee!
wat een moeilijke situatie! hoop dat jullie er samen uitkomen! welkom op het forum en hoop dat je je verhalen en gevoelens kwijt kunt hier.