Hallo allemaal, Al met enige regelmaat las ik hier de berichten op het forum maar ik durfde nooit zelf een naam aan te maken maar nu heb ik toch de stoute schoenen aangetrokken omdat ik merk dat het steeds lastiger wordt om erover te praten met vrienden want zij hebben allen al gezonde kindjes. Ik ben nu ruim 1 jaar gestopt met de pil en zit in een hele fijne relatie. Ik heb eenmaal een mk gehad na 9 weken en heb nu wederom wat heel licht bruin bloedverlies 2 dagen voor mijn eigenlijke menstruatie... Ik heb een super lieve vriend die mij bij alles support en steunt. We schelen 7 jaar in leeftijd (ik ben 30) en de klok tikt bij ons beide :-D Ik hoop hier wat tips op te doen maar vooral mijn ei kwijt te kunnen.. Nou nog iets over mijzelf ik ben dus 30 jaar en heb een aangeboren schildklierafwijking, ik heb helaas de zware varriant en ben volgens de internist lastig af te stellen op mijn medicijnen. Mijn partner en ik willen nog 1x het op de natuurlijke manier proberen en zullen daarna een afspraak gaan maken bij de ha... Na een 1 jaar ga je echt spoken zien en net zoals nu met licht bruin bloedverlies denk je direct het ergste...maar ik heb geen echte krampen en zojuist was het al bijna weg dus ik blijf hoop houden! Nou leuk dat ik een onderdeel ben geworden van dit forum... Thanks allemaal en we spreken elkaar vast heel snel