Hallo Dames, Ook ik wil me nog even voorstellen. Ik heb me gisteren geregistreerd op ZP op advies van een vriendin. Ik heb al een zoontje van bijna 3 en we willen al 2 jaar graag een 2e kindje. Ik heb 3 maand geleden een MK gehad, een paar dagen na een goede echo. Ook voordat ik zwanger werd van mijn zoontje heb ik een MK gehad. Vandaar dat ik de tip kreeg om me hier te melden en eens wat rond te neuzen. Ik hoop hier nog veel rond te hangen en kennis te maken met mede "lot"genoten!
Dankje Mamavanamarylli! Wat een grappige benaming! Ik zie wel meer grappige benamingen en afkortingen die ik niet ken. Moet er nog even inkomen!
haha had ik ook en ik ben dan uit belgie dat is nog moeilijker en sommige woorden betekenen hier iets helemaal anders maar ben het inmiddels gewend
Owja, zo reageren kan ook! Dat zal wel even wennen geweest zijn! Ik had het niet aan je schrijven gezien!
ben al wat ingeburgerd in de taal hihi ik weet zeker dat je hier alles kan delen vragen enzo het is hier fantastisch !!
@mamavanamarylli Dat gaat vast en zeker lukken! @ella27 Dankje... Het is niet leuk, maar ik ben eigenlijk niet iemand die er heel erg lang in wil blijven hangen... Hoewel de eerste keer dat moeilijker was. Nu heb ik al een geweldig ventje, en kan dus niet de hele dag in bed blijven liggen! Bij wijze van.