Hoi allemaal, Ik heb me hier net geregistreerd en zal me dus ook even voorstellen. Mijn naam is Lilotje (niet mijn echte naam hihi) en ik ben 24 jaar. Ik ben inmiddels al 6 jaar samen met mijn vriend en wij willen heel graag een kindje. Helaas ben ik er een tijd geleden achter gekomen dat ik PCOS en endometriose heb. Het zwanger worden zal dus niet zomaar vanzelf gaan, we lopen al bij een gynaecoloog enz. Ik ben deze maand voor het eerst begonnen met medicatie (Duphaston en Clomid) dus het is allemaal afwachten en heel spannend! Ik hoop heel erg dat het gaat lukken, ik ben positief, maar heb ook zo m'n mindere momenten wanneer ik bang ben misschien wel nooit een kindje te mogen krijgen. Ik hoop hier ook lotgenoten te vinden, en ik hoop natuurlijk zo snel mogelijk bij het groepje van zwangeren te horen! Liefs Lilotje
Hoi Lilotje, Welkom! Wat balen dat het niet mee zit, maar toch positief blijven! Ik hoop dat jullie wens snel in vervulling mag gaan! Heel veel lees- kletsplezier! Groetjes, 2011Mamma
Welkom hier. Ik ben ook nieuw Zo blijkt maar weer dat het niet altijd "vanzelf" gaat. Heel veel suc6!
Welkom en veel plezier hier op ZP! Hopelijk mag je snel een mooie roze test in handen hebben en 9 maanden later een geweldig kindje !