Dag allemaal, Mijn naam is Loth. Sinds een week weet ik dat ik zwanger ben. Ik heb hiervoor een miskraam gehad met 6 weken, dus ik ben momenteel erg onzeker over alles. Ik hoop hier meiden te vinden die mijn gevoel herkennen en me misschien wat tips kunnen geven. Liefs, Loth
welkom ! en gefeliciteerd ! ik herken het gevoel zeker en vast ik heb een vmk en een mk gehad en nu weer zwanger hoop dat dit plakbeebjes worden groetjes en liefs
Hallo en welkom, Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik wil je een hele gezonde zwangerschap toewensen. Hopelijk zal al die onzekerheid voor niks zijn. Dikke knuf
hoi hoi ik ken het zeker heb ik 2009 (met mijn ex) een miskraam gehad met 8 wkn... ik was toen meteen de 1e maand zwanger... ik heb er zoveel verdriet van gehad en nog terwijl ik nu een kleine schat heb van 14 wkn oud... ik vond het zo moeilijk want tja het was toch iets van mezelf.. en ook zeggen ze van het is nog zo vroeg.. Bull Shit de mensen reageren er niet zo op als ze het zelf hebben meegemaakt want dat denk je er niet zo over... van het is toch nog niets... succes.. en hopen dat ik snel hier goed nieuws lees...