Ohh wat leuk vrijdag avond een test gedaan op aanraden van jullie en ja hoor postitief.. Ben heel blij maar ook bang.. het was wel een bewuste keuze het stoppen met de pil maar ging er stiekum vanuit dat het nog wel ff kon duren voordat het echt zover zou zijn. Nou ben ik 5 weekjes en nog wel bang dat er iets mis zou kunnen gaan.. en zou er alles aan willen doen om het toch goed te laten verlopen. Ben aan het stoppen met roken (2 per dag) en natuurlijk goed eten en drinken.. Nou zijn er zo veel vragen die ik heb maar gewoon elke keer vergeet als je er over gaat praten (of zoals nu tikken).En het internet helpt ook niet echt mee met al die dubbele informatie. Nou ik hoop echt dat alles goed gaat en is en ga morgen de dokter bellen.. groetjes
Gefeliciteerd veel geluk! Net als jij ook gelijk na de pil zwanger. Ik vond het ook wel even wennen, het was inderdaad hartstikke de bedoeling, maar zo snel..... Moest ook nog stoppen met roken en drinken (laatste lukte natuurlijk gelijk) en van het roken was ik na een weekje ook wel af..
Hee wat leuk! Gefeliciteerd hoor! Hier was het ook in 1 keer raak, hihi. We moesten ook erg aan het idee wennen. Zo snel hadden we echt niet verwacht.
Van Harte gefeliciteerd! Het blijft nog wel even onwerkelijk..maar probeer ervan te genieten! Fijne zwangerschap gewenst! Liefs