Hallo, Nieuw hier op het forum dus even voorstellen maar Mijn naam is Manon en ik ben 29 jaar oud. Vorig jaar getrouwd met de liefde van mijn leven Menno en we wonen sinds januari in ons nieuwe huisje in een rustig dorpje in Noord Holland December 2009 heb ik mijn Mirena al laten verwijderen omdat hij er 5 jaar in zat. Toen waren we echter nog niet bezig. Ik wilde gewoon goed inzicht krijgen in mijn cyclus voor als we er wel aan toe waren. Mijn cyclus is vrij lang, gemiddeld 32 dagen, maar als ik stress heb schiet het meteen naar 43 dagen... (met de bruiloft een paar keer gehad) Nu hebben we in december echt de knoop doorgehakt om er voor te gaan. Ik zit pas in ronde 1, 20 januari was mijn laatste menstruatie, als het goed is zou 12 of 13 februari de innesteling zijn en vandaag heb ik de hele dag al krampen alsof ik ongesteld moet worden, dus ik vraag me af of dat misschien al de innesteling is... Ik haat (!) wachten ik vind het zo irritant dat ik nog ruim een week moet wachten voor ik een test kan doen! Maar ja, je doet er niks aan... Als het niet is gelukt is er geen man overboord, het was pas de eerste keer, maar ik hoop het zo! ) Zijn er meer dames die kramp hadden bij de innesteling? ik kan niet echt ontdekken of dat echt een teken is... namelijk! Groetjes Manon
Welkom en succes met zwanger worden. Vervelend he dat wachten. Ik denk dat we allemaal wel die onzekerheid hebben. Je kan innesteling voelen maar dat hoeft niet altijd. Je moet toch nog even geduld hebben om te testen. Ik hoop voor je dat die krampen en zwangerschap voor jou betekenen
heey dan kunnen we samen gaan testen ik wacht namelijk ook we hebben maar 2 dagen verschil van elkaar,..spannend joh ik hoop allebij op een positieve reactie ,.. heb jij ook al last van eventuele misslijkheid etc,.. heb je al bruin of rose drupje bloedverlies gehad ????? groetjes mama van milano en ik duim voor jullie dikke knuffel
Wat leuk! nou ik zal voor jou ook duimen dan! Nee, geen bloedverlies of misselijkheid... alleen steeds een soort menstruatiekrampjes in mijn onderbuik... ik heb dus echt geen idee... heel frustrerend Heb jij wel bloeding gehad?? pff nog 1 week wachten... ben echt heel benieuwd!