Ja het spreekt voor zich vanaf wanneer nemen ze de echo op de buik? ik moet 14 maart terug gaan en ben dan 3 maanden zwanger en was even nieuwsgierig als ze het dan nog inwendig doen of uitwendig hopenlijk weten jullie het me te zeggen! dikke knuffel sara
Ik kreeg met 7 weken en 1 dag een uitwendige echo. Ze heeft nog wel een inwendige echo geprobeerd om het iets duidelijker te krijgen, maar daar werd het alleen nog maar onduidelijker van. Volgens haar kwam dat omdat het vruchtje al hoog in mijn baarmoeder zit.
ik kreeg met 6 weken inwendig. met 9 weken uitwendig. (als je slank bent, willen ze het ook eerder uitwendig doen)
Ga er maar vanuit dat jij een uitwendige echo krijgt. Dat proberen ze zowiezo altijd eerst (bij mij dan!)
dank je voor de snelle antwoorden ik zal er maar vanuit gaan dat het uitwendig zal zijn Dikke knuffel sara
kreeg met 9 weken en 5 dagn uitwendig en bij mijn eerste kreeg ik met 12 weken de eerste echo ook uitwendig
Ik kreeg met 9 weken uitwendige echo, heb nooit inwendige gehad... wat moet ik me daar bij voorstellen ( ja ik snap best dat er iets in gaat ) en waarom doen ze het inwendig ?
euhm ik heb tot nu toe altijd een inwendige gehad ik denk dat ze het dan beter zien ofzo ik hoop volgende week een uitwendige te krijgen maar ik zal jullie wel iets laten weten dan , wat het geworden is ahja een inwendige echo is zo bij een soort camaratje met een condoom er rond heen dan gaan ze binnenin kijken groetjes