Hallo allemaal, Ik ben Trix, 25 jaar en helemaal ready voor het moederschap! Ik ben een poos geleden uit 'vrije wil' werkeloos geworden en het vinden van een nieuwe baan blijkt een grotere uitdaging dan gedacht. Gelukkig heeft mijn partner een prima baan en ben ik nu een soort 'huisvrouwtje' met zo nu en dan een freelance fotografie en vormgeving klus. Door deze nieuwe situatie zijn we flink gaan brainstormen over het krijgen van kindjes. Voor ons echt de volgende stap in ons leven. We zijn ruim vier jaar samen, hebben een prima huis ( voor een eerste kindje ), een goede financiële situatie en oma's die ons al een poos gek maken met de vraag wanneer we voor kleinkinderen gaan zorgen. Mijn partner is 30 en hoewel ik wat jonger ben, zie ik nagenoeg alleen maar voordelen in het krijgen van een kindje op deze leeftijd ( vruchtbaar, gezond, geen carrière wel een goede opleiding gehad, en dus wel de mogelijkheid om als de kindjes wat ouder zijn alsnog op een fijne plek aan de slag te kunnen ) en hebben we een paar weken terug de pilstrip triomfantelijk in stukjes geknipt. Ik maak me geen illusie vlug zwanger te raken, maar ben wel al begonnen met foliumzuur en het aanpassen van mijn dieet... Veel vitaminen en geen caffeine en alcohol. Ik ben heel benieuwd hoe vlug het raak mag zijn en kijk er natuurlijk ontzettend naar uit een kleine in mijn armen te mogen sluiten. Ik lees en schrijf lekker mee op het forum, jullie gaan me dus vaker voorbij zien komen! liefs, Trix