Mijn naam is Esther en ik kom uit Wijhe. Ik heb in tegenstelling tot de meesten van jullie al iets oudere kinderen. Mijn oudste zoon is tien en jongste zoon is negen. September 2006 heb ik een miskraam gehad ,ik was nog maar net een aantal dagen zwanger gelukkig. Ik was zo enorm ziek die paar dagen dat ik wel erg ben geschrokken. Aangezien mijn oudste zoon nogal veel zog nodig heeft omdat hij autistisch en diabetisch is, was het niet de meest ideale situatie om dag en nacht doodziek op bed te liggen. Ik kon helemaal niets meer.Bij de voorgaande zwangerschappen was ik ook wel goed ziek maar ik kan me niet herinner dat het zo heftig was. Voorlopig voor mij dus maar niet meer, en misschien wel helemaal nooit meer een derde. Nu heb ik eigenlijk een vraagje. Ik ben startend ondernemer als fotograaf en heb eigenlijk nog geen ervaring met het fotograferen van hele dikke buiken.Op alle andere gebieden heb ik wel veel ervaring, maar hoog zwangere vrouwen kwamen toevallig nooit op mijn pad. Nu ben ik dus opzoek naar een hoogzwangere dame die het leuk zou vinden om een aantal foto's van haar buik te laten maken. In ruil zou je een mooie vergroting van mij kunnen krijgen van de mooiste foto, of een cd met de foto's.
Het lijkt mij ook wel mooi, zo'n foto, maar ook hier is (nog ) geen dikke buik aanwezig... Maar welkom hier Esther! Racebabe