Hoi! :)

Discussion in 'Even voorstellen' started by Irss, Oct 16, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Irss

Irss Lid

Oct 5, 2012
    17
    0
    0
    Werk als gastouder
    Hoi!

Ik ben Irss, 23 en ook nieuw hier! Was al een tijdje aan het posten toen ik hier zag dat ik me even kon voorstellen, dus een beetje laat!
    We proberen voor de eerste keer zwanger te raken! We zitten nu in ronde 1 en ben er al heel erg mee bezig! Soms best vervelend eigenlijk omdat de tijd daardoor ook veelste langzaam gaat :p
    Heb in ieder geval heel veel steun aan dit forum!

Liefs, Irss

2. Tamararos

Tamararos Lid

Jan 15, 2012
    56
    0
    6
    Female
    Heusden
    Welkom en veel plezier op het forum! En heel veel succes me zwanger worden;)

3. rody12

rody12 Lid

Feb 8, 2011
    12
    0
    0
    zwanger worden... 20 Sept, 2012 gestopt..zo spanne
    vriendjes gezocht..;
    He hallo,, ik ben ook net nieuw:) Leuk om hier je verhaal te delen, dus jij gaat voor je 1e kindje, spannend zeg, ik zelf heb een zoontje van bijna 10 maand, we willen nu graag voor de 2e.. hoop voor jullie dat het snel raak is:)

4. Irss

Irss Lid

Oct 5, 2012
    17
    0
    0
    Werk als gastouder
    Ja idd makkelijk om je verhaal ff kwijt te kunnen. Altijd wel een luisterend oor! Ooh 10 maanden Wat schattig! Issie al aan het kruipen? Was je toen een beetje vlot zwanger? Ja hopen wij ook ;) voor jullie ook natuurlijk!

5. rody12

rody12 Lid

Feb 8, 2011
    12
    0
    0
    vriendjes gezocht..;
    Het is zo geweldig, hij begint nu echt van alles uit te vinden, overal bij op klimmen vreemde geluiden maken, ik was binnen 3a4 maand zwanger,, en eenhele fijne zwangerschap gehad, zou het fijn vinden dat ze later veel aan elkaar hebben met spelen enzo, wil er graag geen jaaaaren tussen hebben, maarja je hebt het zelf niet in de hand, het is een geschenk, dus we zien vanzelf hoe t loopt:) Idd wachten duurt zo lang he,, maar t is het waard hoor,, Slik je ook foliumzuur?

6. Irss

Irss Lid

Oct 5, 2012
    17
    0
    0
    Werk als gastouder
    Haha ja leuk! Ik heb t ook allemaal meegemaakt met m'n oppaskindjes! En het gast allemaal zo snel dus je moet er echt dubbel van genieten hoor! Nee idd geen jaren er tussen! San kunnen ze mooi met elkaar spelen en begrijpen ze elkaar misschien ook wat beter! Ik had vandaag helaas een negatieve test hoewel ik wel allerlei symptomen heb die ik anders niet heb ( misselijk, oprispingen ed) maar goed kun je zien dat je lichaam vreemde sprongen maakt om te ontwennen van de pil! Ja slikt zo n vitaminepil voor zwangerevrouwen waar ook vitamine d in zit enzo! Jij ook? Welke ronde zit je nu voor je tweede kindje?

7. rody12

rody12 Lid

Feb 8, 2011
    12
    0
    0
    vriendjes gezocht..;
    Ohkey dan herken je dat natuurlijk wel:) Nou idd het gaat mij ook veels te snel soms, hij is 2e kerstdag geboren, (beetje rare dag) Maarja wat doe je eraan. Hij is gezond dat is t aller belangrijkste.. Tussen mijn en mn broer zit 2 jaar tussen, en we hebben heel veel aan elkaar nu nog.. Jakkes negatieve test is altijd zo baaaluh,, ja dan denk je oeh ben misselijk enz zou het wat zijn? Een tegenvaller,, Idd nu je van de pil bent is je lichaam helemaal in de war en moet alles op gang komen.. Heb je nu ook zoiets van, ik heb nu al zin om mn famile straks het goeie nieuws te vertellen? Ik kon toen niet wachten,, (was toen 7weken zwanger en heb t alleen tegen mn ouders verteld).. Ja k slik ook foliumzuur! Sorry ik ben nieuw hier en lees allemaal van die vreemde dingen en afkortingen, wat bedoel jij met rond 1? (neem me niet kwalijk)..

8. Irss

Irss Lid

Oct 5, 2012
    17
    0
    0
    Werk als gastouder
    Haha ja begrijp wat je bedoelt! Soms zeg ik wel eens tegen de jongste, die is nu twee, kan je niet gewoon zo klein blijven? Haha Ooh een kerstkindje leuk! Kwa visite idd misschien wel wat onhandig maar wel een gezellige tijd om jarig te zijn! Haha jaa dat heb ik heel erg zo leuk omdat dan te vertellen! We zijn er nu al overuit dat we het gelijk vertellen hoor haha! Alleen wel alleen aan de ouders dan.
    Haha nee dat moest ik ook helemaal uitvogelen hoor maar inprinciepe betekend het gewoon hoeveel maanden je probeert zwanger te worden als ik t goed heb :p hoe oud ben je als ik vragen mag?

9. rody12

rody12 Lid

Feb 8, 2011
    12
    0
    0
    vriendjes gezocht..;
    Haha, achja is ook wel weer gezellig idd, de meesten zijn lekker vrij en hebben de tijd! Ja idd lekker aan je ouders vertellen, zo spannend, wij hebben toen de echo foto in een envelop gedaan en aan mn moeder gegeven, en een kadootje voor mijn vader met daarin een slapje met de tekst: Opa`s boefje.. Oke ja precies ik snap het,, ik ben 20 September gestopt met de pil, en vandaag ongesteld geworden, dus ben er nog maar net van af, ik word in November 23 jaar.. Word het voor je ouders het eerste kleinkind? Of zijn ze al opa en oma?

10. Irss

Irss Lid

Oct 5, 2012
    17
    0
    0
    Werk als gastouder
    Haha ja toch! Ik ben ook al helemaal bezig met creatieve manieren bedenken om het te vertellen! Maar we hebben nig even de tijd om daar over na te denken! He grappig officieel had ik vandaag ook ongesteld moeten worden, maar het zet nog niet echt door, helaas. Ik ben 18 sep gestopt met de pil. Voor mijn ouders is het niet het eerste kleinkind, mn broer heeft ook een kindje. Voor mn vriend zijn ouders wel!

Share This Page