Hallo, Ik ben Jo en ben 28. Ik ben gelukkig getrouwd en heb 2 katten en een hond. Ik heb me hier een aantal jaar geleden aangemeld, maar dat is niet zo leuk geeindigd ( mijn eigen schuld ). Ik had toen een kinderwens maar die is naar de achtergrond verplaatst, mijn man had problemen en ik was er nog niet aan toe. Nu ben ik 28 en is de kinderwens in alle hevigheid terug, al een tijdje. Maar ik heb het gisteren goed besproken met mijn man. Er moet alleen nog heel wat gebeuren voordat we kunnen beginnen. Ik heb diabetes en mijn waardes zijn niet goed, mijn man en ik gaan binnenkort beginnen met Insanity en gezond en gevarieerd eten. Ik hoop hiermee af te vallen maar sowieso een goede suikerwaarde mee te krijgen. Dan moet ik het inderdaad nog bespreken met de arts en ook nog wat andere dingen doen en dan hopen we over een jaar of 2 zwanger te kunnen worden. Ik vond het forum erg leuk toendertijd en ik hoop ook in contact te kunnen komen met vrouwen die zwanger zijn geraakt met diabetes type 2. Groetjes, Jo
Welkom hier! Je zwangerschapswens is vast een goede stok achter de deur om betere glucoses te bereiken.