Ik wilde eigenlijk voor mijn 25ste al kinderen, maar ik wilde ook stabiliteit. Dit hield voor mij in.....huisje, trouwen en vervolgens kinderen. Nummer 1 en 2 zijn voor elkaar en dan nu op naar nummer 3 Wij kunnen beide niet wachten tot het zover is, daar waar (voor ons gevoel) onze biologische klok aardig doortikt ( 30 en 33 jaar ). Ik lees al een tijdje mee op het forum, maar aangezien we aan onze 1e ronde zijn begonnen om zwanger te worden, vond ik het tijd worden om me even voor te stellen. Het is fijn om te lezen dat jullie elkaar allemaal steunen!! Groetjes Bietje
Hoi Bietje, Spannend! Wij zijn ook net gestopt met de pil. Que leeftijd liggen we dicht bij elkaar. Ik ben 29 en mijn vriend 31 jaar. Dus ook wij hebben de biologische klok. Ik denk ik meer als mijn vriend Succes. En hopen dat het voor ons beide allemaal snel mag lukken
Dank jullie wel! Ik hoop ook zeker op een vruchtbaar jaar! Ik ben wel al een jaar gestopt met de pil, ik wilde van de hormonen af zodat als we er dan voor zouden gaan, ik niet eerst nog zou moeten ontpillen.