Hallo! Ik had me nog niet voorgesteld dus bij deze... Ik ben heel lang vrijgezel geweest en heb vorig jaar mijn partner ontmoet. We zijn allebei 40+ maar nog niet belegen en gelukkig deelt hij mijn kinderwens. Mei 2012 is zijn sterilisatie ongedaan gemaakt. Intens gelukkig toen bleek dat ik in augustus al zwanger ben geraakt! Ik testte begin oktober hartstikke positief (vanwege een vakantie wilde ik zekerheid). Jeetje wat waren we dankbaar.... maar helaas mocht het niet zo zijn. Na weken onzekerheid en de ene echo na de andere bleek het kindje niet levensvatbaar. Geen bloedingen, geen pijn én een buikje (baarmoeder bleef groeien). Na 14 weken heeft men een curettage gedaan. In januari ben ik mogelijk kort zwanger geweest maar heb dit verder niet laten onderzoeken. 15 maart had ik een positieve test! Ben er heel blij mee en wens dat nu alles goed mag verlopen. Zover mijn medisch dossier hoop dat ik snel door mag naar de zwangerschaps en babybabbels. Groetjes MaMeMi
Welkom en gefeliciteerd En hopelijk kun je nu lekker gaan genieten van een gezonde, fijne zwangerschap
Allemaal bedankt! Ik hoop dat ik een beetje wijs kan worden aan de wirwar van berichten. Moet denk ik maar een keus gaan maken over wat ik blijf volgen. Vanochtend een week na de eerste test even een tweede gedaan. Werd gelijk zichtbaar (vorige week een heel licht streepje) een donkere streep. Pff.... op naar de volgende horde.