Hoi allemaal, Ik ben nieuw hier (ja echt), 25 jaar en sinds ongeveer een half jaartje bezig voor een eerste kindje. Inmiddels zijn we in ronde 6 aangekomen. In de tussentijd heb ik volgens mij een keer een vmk gehad. Testte op NOD (licht) positief (ik word meestal in de nacht ongesteld), maar werd in de avond heel raar ongesteld met grote stolsels en andere krampen dan normaal gesproken. Heb toen ook even rond "gegoogled" naar ervaringen van anderen. Nu ik in ronde 6 zit en in ronde 5 (vanaf 5 dagen na eisprong) behoorlijke symptomen heb gehad (de eerste keer zo duidelijk) en mijn menstruatie vorige ronde anders was dan anders, vond ik het wel eens tijd voor een forum om daadwerkelijk ervaringen te delen. Mijn cyclus is heel regelmatig, maar vorige maand 2 dagen te vroeg (kan natuurlijk), maar ik heb enkel bruinverlies gehad (heel weinig). Ik wilde niet te vroeg testen, dus vandaag (week na oorspronkelijke NOD) getest, maar negatief. Beschouw ronde 5 dus maar als afgerond en ga vol goede moed ronde 6 in. Al blijf ik dat maagzuur (wat ik anders nooit heb), de steekjes in mijn onderbuik (ook nooit eerder zo gehad), de hoofdpijn en de vermoeidheid erg raar vinden. Ik vind het wel eens tijd worden om ervaringen te delen met lotgenoten, omdat ik merk dat ik er in mijn hoofd steeds mee bezig ben. Op deze manier kan ik het eruit schrijven en ook lotgenoten spreken/ervaringen delen. Tot spreeks!
Welkom op het forum! Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar weet wel dat je hier een hoop lotgenoten kunt vinden! Gelukkig sta je er positief in en wie weet is het, ondanks de negatieve test, dat het toch raak is. Anders heel veel succes met zwanger worden!
Bedankt allen. Test was na twee weken nog negatief (voor de zekerheid maar nog een test gedaan), dus we hebben nu volop geklust in ronde 6. Wie weet brengt deze ronde ons wat moois.
Welkom op het forum. Ik weet uit ervaring dat je lichaam je behoorlijk voor de grap kan houden. Idd positief en nuchter er in staan en dan komt het vast goed Succes met zwanger worden
Hoi, welkom! Ik ben ook nieuw! Na een heleboel meegelezen te hebben me nu ook maar geregistreerd. Ik ga nu mn 3e ronde in. Spannend allemaal!
Zeker spannend! Ik heb zojuist ronde 6 afgesloten, denkt dat het zo losbarst na vanmorgen weer een veegje oud bloed en krampen.. Nu dus ronde 7 in. Succes met zwanger worden en wellicht tot spreeks hier.