Hoi!

Discussion in 'Even voorstellen' started by bubblybaby, Sep 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

Sep 3, 2013
    3,069
    1,037
    113
    Female
    Hoi allemaal!

Ik ga over 2 weken stoppen met de pil en daarna ongeveer 2 maandjes 'ontpillen' en dan proberen voor mijn eerste!! (Als ik het zo teruglees word ik gelijk helemaal blij!)

Ik word helemaal gek van mijn hormonen en 'babycraving' en zou er het liefst heel de dag over praten. Om mijn omgeving dus niet net zo gek te maken als mezelf heb ik me maar aangemeld hier :p.

Het lijkt sinds we hebben besloten binnenkort te gaan proberen ook ineens alsof iedereen om mij heen zwanger is! Maar dit is vast heel herkenbaar? Mijn beste vriendin is sinds kort zwanger, de broer van mijn vriend en zijn vriendin krijgen ook een kindje, en toen kwam ik laatst bij de dokter.... had ze ineens een dikke toeter van een babybuik! :D En natuurlijk overal op straat haha.

In ieder geval :) ik hoop dat ik hier lekker mijn 'ei' kwijt kan en veel van jullie zal leren!

2. Hartendief

Hartendief Niet meer actief

Op de een of andere manier zie ik ook alleen maar zwangere vrouwen om mij heen..
    In mijn vriendinnengroep ben ik de eerste, gok ik..
    Bij mijn vriend in de vriendengroep zijn wij de laatste (9 jaar leeftijdsverschil tussen ons.. vandaar)..
    Welkom op ZP en hoop dat je snel in verwachting mag raken!

Share This Page