Hoi Hoi,

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door laika1010, 4 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laika1010

laika1010 Lid

4 nov 2013
    55
    1
    6
    NULL
    NULL
    Ik ben helemaal nieuw hier op deze forum,

Ik en me vriend zijn nu inmiddels bijna 5 jaar bezig om een kindje te krijgen,heb inmiddels 6 keer iui gedaan en ben nu bezig met de laatste poging icsi.

De 1ste keer icsi had ik geen bevruchtingen,bij de 2de poging 2 embryootjes,maar jammer genoeg is geen van beide ingenesteld.

En vorige week de laatste punctie gehad en had 18 eitjes,waarvan 8 die goed zijn gaan delen,nu heb ik maandag een week geleden 2 embryootjes teruggeplaatst gekregen,Jeetje wat spannend....pffff...en heb natuurlijk stiekem getest vanmorgen met kruidvat testjes 2 v 5 euro...nu was deze negatief..wel te verwachten natuurlijk maar het is ook zo slopend zeg..Ben niet zo handig met forums enzo maar dacht misschien help het me wel om alles van me af te schrijven het heeft zo een impact op je leven..

Weet ook niet precies hoe het werkt,maar ik zet dit er wel vast op en hoop reacties te krijgen,

Groetjes van mij:)

2. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Hoi hoi,

welkom op het forum. Wat spannend weer de volgende poging. Wanneer kun je testen?

Grtjs

3. laika1010

laika1010 Lid

4 nov 2013
    55
    1
    6
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Ik mag volgende week maandag pas testen...maar hield het al niet meer vol en heb vanochtend een testje van kruidvat gedaan 2 v 5 euro,en deze was negatief...nu wilde ik hem weggooien en zag wel 2 streepjes staan en roze gekleurd maarja...dan mag je het niet meer als een positieve uitslag zien!!!Al ben je dan toch even verward dan he....nu heb ik nog meer testjes liggen en kan me toch niet inhouden en weet dat ik overmorgen toch weer ga kijken,hahahaahaha...En ben jij ook aan het wachten????

4. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Welkom hier!

Hier ook bekend met icsi mijn zoontje is een cryo kindje!

Die wachtweken zijn indd slopend! Maar je hebt echt te vroeg getest nog even proberen geduld te hebben...Veel succes daarmee en hoop natuurlijk dat jullie kleintje blijft plakken.
    Ik heb veel aan dit forum gehad dus jij vast ook wel!

Groetjes Char

5. laika1010

laika1010 Lid

4 nov 2013
    55
    1
    6
    NULL
    NULL
    Ja idd,was al erg aan het kijken op forums en dacht laat ik me ook is aanmelden...want dan kan je toch je gevoel delen en vragen stellen...Heb echt te vroeg getest he,hahahahah..maar je lees ook zoveel reacties dat heel veel meiden al bij 7 of 8 dagen positief testen,dat je dan ga denken zal wel niet gelukt zijn!!!:$bedankt voor je reactie!!

6. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Geduld is inderdaad moeilijk. Wij zijn pas sinds kort echt aan het proberen. Voor mij nog 2 nachtjes slapen en als ik donderdag niet ongesteld word, ja dan ga kk testen. Probeer ook echt tot dan te wachten.....nog ff volhouden dus. Vannacht wel ontzettende buikpijn gehad, de soort aankomende mentruatiepijn, maar dat is bij mij normaal ook echt het begin. Heb maar een korte cyclus van 25 dagen.
    Ben niet bekend met icsi, hopelijk lukt het bij ons zo.....

7. laika1010

laika1010 Lid

4 nov 2013
    55
    1
    6
    NULL
    NULL
    Ikke142:hoop het zo voor jullie!!!Spannend he,en het blijf een wonder he!!!!Duim met jullie mee,laat je het weten?????Ik mag zaterdag testen....hoop echt zooooo dat we een wondertje volgend jaar in ons armen hebben!!!Ik brand een kaarsje voor ons allemaal hier op dit forum!!!

8. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Ja, te spannend....en blijft zeker een wonder.
    Laat het zeker weten........morgen een vrije dag dus dan maar ff snel shoppen voor een test. Ben alleen bang dat wanneer ik m in huis heb ik echt niet meer kan wachten, daarom ook nog geen gekocht! Maar zal donderdag de uitslag laten weten.

9. laika1010

laika1010 Lid

4 nov 2013
    55
    1
    6
    NULL
    NULL
    Oke ben benieuwd donderdag...dan doe ik mijn test ook!!!!

Ik laat het ook weten dan....fingers crossed!!!!:):):):):)

10. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Ik heb ze in huis hoor. Morgen testen als ik dan nog niet ongi ben. Vandaag echt zon hangdag....fingers crossed indeed

11. laika1010

laika1010 Lid

4 nov 2013
    55
    1
    6
    NULL
    NULL
    Hahahahaahah...Ik duim mee...Heb jij nog kwaaltjes????Heb het alleen verschrikkelijk koud sinds gisteravond...zet de kachel al lekker hoog maar krijg het nie warm...Hoop dat we morgen een positieve test hebben,maar anders heb ik nog een kleine kans zaterdag maar dan moet er ech wel een mooie streep staan!!!!

12. Frietje

Frietje Bekend lid

30 okt 2013
    720
    0
    0
    Trying to take over the world...
    Gouda
    Welkom op het forum. Spannende periode voor jullie. Fingers crossed.

13. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Hier verschillende kwaaltje.....emotioneel en feller door de hormonen (maar das uberhaupt sinds ik niet meer pil) hele dag door misselijk, gelukkig bijna niet spugen, maar boeren die door de geluidsbarriere gaan. Af en toe krampen in de onderbuik. En ja, al dagen koud.....
    Normaal wordt ik s ochtends ongi wakker....nu nog niks, maar wil samen met mn vriend testen, dus nog paar uurtjes wachten

14. laika1010

laika1010 Lid

4 nov 2013
    55
    1
    6
    NULL
    NULL
    Spannend zeg!!!Nou ik heb negatief getest....:x:x:x

Maar nu nog even wachten tot zaterdag en anders gaan we door met de cryo's....

Oooh wat emotioneel allemaal he!!!!

Ben benieuwd naar of jullie zwanger zijn,hoop het zo voor jullie!!!!

Ik heb kwaaltjes..erg misselijk en erg koud ens ens,maar blijkbaar wordt ik in de maling genomen,erg verwarrend zeg!!!

15. laika1010

laika1010 Lid

4 nov 2013
    55
    1
    6
    NULL
    NULL
    En En En ikke142??????????Spannend!!!!!

16. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Nog geen roze wolk....maar gisteren pas last in de dag getest dus vanochtend nog maar een keer.......volgens mij net alleen wat bruin slijm........ff sfwachten dus nog......

17. laika1010

laika1010 Lid

4 nov 2013
    55
    1
    6
    NULL
    NULL
    Oooh wat spannend!!!!!Hoop het voor jullie.....Zal duimen hoor!!!:)

18. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    En jij? Morgen weer testen? Ik wacht nu ff af tot zondag. Vooralsnog nog niet ongi, maar vanochtend weer een omowitte test........als het niet zo mag zijn, dan maar snel ongi zodat we door kunnen..... blijf voor jullie duimen dat jullie snel eenpositieve uitslag hebben. Knuffel

19. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    En wij gaan op naar de volgende ronde....vanochtend ongi geworden....grrrr....e bij jou? Ik duim heel hard voor jullie.

20. laika1010

laika1010 Lid

4 nov 2013
    55
    1
    6
    NULL
    NULL
    Ik ben nog niet ongi maar me testenn zijn ook omo wit!!!!:x:x:x

Dus dan hoop ik maar dat ik snel ongi wordt...want hier wordt je gek van he!!!

Je wordt er zo verdrietig van he...dikke knufff en we gaan vooor de volgende ronde he!!!!

XxX

Deel Deze Pagina