Nu het einde van mijn zwangerschap (voor mijn gevoel) steeds dichterbij komt en ik het qua werk e.d. rustiger krijg, heb ik eindelijk tijd voor een leuk forum, zoals deze. Dus bij deze de reden waarom ik nu pas, met 32 weken (vandaag precies) mijn introductie op deze site maak. Ik ben heel erg benieuwd naar de ervaringen van andere (aanstaande) moeders. Mijn naam is in ieder geval Monique, 27 jaar, ik kom uit het zuiden van het land, waar ik samenwoon met mijn geweldig leuke man. Ik werk en studeer, alhoewel dat beiden op het moment op een erg laag pitje staat. Helaas ben ik mijn gehele zwangerschap al misselijk (ik ben erg jaloers op iedereen met een perfecte zwangerschap), maar voor de rest lijkt alles prima in orde te zijn met onze kleine man. Van mij mogen de laatste loodjes lekker snel gaan. En ach, in de tussentijd spek ik de farmacuiten nog iets extra, door mijn rantsoen aan anti maagzuur drankjes. De roze wolk ervaar ik niet echt, alhoewel ik het heel erg leuk vind om bezig te zijn met alle voorbereidingen in het kamertje, de kleertjes.... Maar de zwangerschap an sich, die kan ik missen als kiespijn . Ik ben gewoon veel te nieuwsgierig naar het mannetje dat zo ligt te woelen, schoppen en draaien in mijn buik, ongeduldige ik.... Hopelijk spreek ik jullie snel op het forum! Liefs Mo