Nieuw!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Mikarun, 27 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikarun

Mikarun Actief lid

27 jan 2014
    422
    77
    28
    Zwolle
    Hallo iedereen! Ik ben Mikurun (ik vertel verder even niet wie ik ben voorlopig. Ik weet namelijk dat er bekenden ook op dit forum zitten, en ik wil alles bij vrienden en familie nog geheim houden. Het zou de verrassing een beetje verpesten ;))
    Ik heb al zo nu en dan eens meegelezen hier op het forum, maar vandaag heb ik me toch ook maar aangemeld op het forum.

Mijn vriend en ik weten al heel lang dat we ooit wel samen kinderen willen. Het is echt het afgelopen jaar geweest, dat we echt met het idee liepen om te stoppen met de pil. En zodoende heb ik oudjaarsdag mijn laatste pil gehad en ben ik pilloos het nieuwe jaar in gegaan :)
    Vooral mijn vriend moest nog wat aan het idee van zwangerschap wennen en en had voor zijn gevoel nog wat zaken die hij afgerond moest hebben voor we daadwerkelijk gaan "klussen". We zijn dus in eerste instantie vooral gestopt om alvast te ontpillen, dat mocht hij het ook zover hebben, dat we er ook gelijk voor zouden kunnen gaan.
    Maar afgelopen weekend is er volgens mij ergens bij hem een knop om gegaan en is hij er ook helemaal klaar voor :D Dus na een halfbakken klus poging dit weekend die zeker nog niet in de planning stond zo snel al, toch net maar naar de apotheek gewandeld net om foliumzuur te halen!

2. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Welkom en succes met zwanger worden.

3. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    welkom mikarun ,

veel succes alvast met het zwanger worden :)
    ik heb met kerst men laatste pil genomen :) en ben sinds gisteren men tweede ronde ingegaan :)
    SPANNEND he :D , ik ben ook al sinds ik gestopt ben met de pil foliumzuur aan het nemen , schijnt toch wel belangerijk te zijn om sommige afwijkingen tegen te gaan ;)

succes !!!!!!

4. Mikarun

Mikarun Actief lid

27 jan 2014
    422
    77
    28
    Zwolle
    Bedankt Dochters en Babylove!

Ja foliumzuur schijnt zeker belangrijk te zijn. Beter voorkomen dan genezen zeggen we dan maar, dus slikken we het gewoon. Had alleen niet verwacht dat het voor ons dus al nodig zou zijn hihi. Maar vanaf heden dus gewoon braaf pilletjes slikken.
    Het is inderdaad allemaal wel vreselijk spannend. Alles is nog nieuw voor zowel mij als mijn vriend, dus het is best "griezelig" om zo'n grote stap in je leven te zetten, ondanks dat we toch echt zeker weten dat we dit heel graag willen.
    Succes met je tweede ronde in elk geval Babylove! :D

Deel Deze Pagina