Hoi allemaal!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Roosje14, 7 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje14

Roosje14 Lid

7 mrt 2014
    76
    0
    0
    Hoi allemaal! Ik heb me vandaag ook geregistreerd om het me heel fijn lijkt om te kunnen praten met vrouwen die in dezelfde fase zitten als ik. Mijn kersverse man en ik hebben sinds half februari besloten dat we voor een kindje gaan! Hartstikke spannend natuurlijk!! Omdat ik echt aan niks anders kan denken en mijn omgeving niet gek wil maken ;), vind ik het fijn om af en toe eens iets van me af te kunnen typen.

Ik heb eerst een maandje 'ontpilt' (half jan-half feb) en zijn nu dus bezig voor het echie. Het lijkt erop dat ik een regelmatige cyclus heb (28 dagen) dus ik hoop natuurlijk stiekem dat we niet al te lang hoeven te wachten...

Hopelijk kunnen we elkaar allemaal een beetje steunen in deze spannende tijden! Liefs!

2. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Welkom! Hoop dat het snel raak is voor jullie

3. Roosje14

Roosje14 Lid

7 mrt 2014
    76
    0
    0
    Dank je wel! Wat lief van je. Ik zie dat jij al heel veel meegemaakt hebt... Wat vreselijk! Hopelijk kan je het ooit een plekje geven.

4. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Hoi! Kersverse man.. net getrouwd dus? Gefeliciteerd :)

5. Roosje14

Roosje14 Lid

7 mrt 2014
    76
    0
    0
    Haha, ja klopt dank je wel! :D 31 december getrouwd!! Was een prachtige dag! En u zijn we dus klaar voor stap 2! Ben benieuwd hoe lang we moeten wachten op ons kindje :)

Deel Deze Pagina