Ook maar even voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door dorien83, 12 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorien83

dorien83 Lid

22 jul 2014
    42
    0
    0
    Werkzaam als Hoofdconduteur bij de NS
    Hoogkarspel NH
    Hallo allemaal,

Ik ben Dorien net 31 jaar oud en zwanger van mijn eerste.
    Gelukkig hoef ik dit niet alleen te doen en heb ik mijn lieve vriend Niels als steun. We zijn nu ruim een jaar samen en waren allebei klaar voor de volgende stap. Kinderen.
    We hadden veel geluk en het lukte eerder dan verwacht dus wel gepland en toch nog een verassing.
    Inmiddels ben ik 18 weken zwanger en ga ik me steeds beter voelen en geniet ik ook meer van de zwangerschap. Ook vind ik het steeds spannender worden.
    Voordat ik zwanger was en toen ik zwanger werd heb ik al mee gelezen op het forum en ben ik vaak gerustgesteld door de reacties van de forum leden. ( bedankt daarvoor :))
    Ik heb al heel veel aan deze site gehad. Vandaar dat ik me nu maar eens officieel heb aangemeld en lekker kan rond snuffelen en kan reageren.
    Ik ben werkzaam als conducteur bij de NS maar besloten om eerder van de trein af te gaan. Ik werk nu dus tijdelijk op kantoor en dat is wel even wennen. Moet nog leren mijn tijd anders in te delen.

Ik hoop dat ik nog veel van het forum kan leren en af en toe lekker mijn verhaal kwijt kan.

Groetjes Dorien

Deel Deze Pagina