Hoi Meiden, na lang meegelezen te hebben op jullie forum besloten om gezellig lid te worden.. heerlijk lijkt het mij om samen lekker te babbelen over de komst van kids, en alles wat er aan vooraf gaat. wie ben ik: ik ben een 30jarige alkmaarse en ben in het dagelijks leven lekker actief als het gaat om sport, het liefst bezoek ik 2 keer in de week de sportschool en doe ik daarnaast nog actief aan zwemmen... koppie leeg en op naar de volgende dag naast al deze bezigheden kom ik graag in het bos en op het strand om te wandelen met de hond ... en nee ik ben geen natuurfreak want weet het verschil net tussen een zeemeeuw en een huismus met betrekking tot onze kinderwens: in maart 2014 ben ik gestopt met de pil.. in Mei 2014 hebben wij besloten om toch actief te klussen (ja ik ken de termen) in de hoop dat er een kindje komt om onze relatie te bekronen.. mijn cyclus was al snel regelmatig (31 dagen) en kan de klok er op gelijk zetten wanneer de rode visite weer komt.. deze maand loopt het alleen wat anders. Inmiddels 6 dagen over tijd, en twee negatieve testen verder(dat is dan weer een beetje jammer).... ik ben in ieder geval blij om gezellig met jullie op het forum aan de slag te gaan en hoop op een goede gezellige sfeer... Voor alle wanna be mums wil ik zeggen : zet hem op.... en laten we hopen op veel vruchtbare periodes. . liefs
Welkom hier, hoe is het nu? Al positief getest of toch ongesteld geworden? Hopelijk is het snel raak!