Hoi allemaal, Wij zijn al 12 jaar samen en pas getrouwd. We proberen nu inmiddels 4 maanden zwanger te worden, maar dat is helaas nog niet gelukt. We zijn er allebei enorm aan toe, dus hopen enorm dat het deze maand lukt! Ik hoop hier gezellig te kunnen mee kletsen en vragen te kunnen stellen. Dag! Suze29
Hoi! Nog gefeliciteerd dat jullie getrouwd zijn, super leuk. Ik hoop voor jullie dat het snel mag lukken, maar wees niet getreurd, er zijn (hier) genoeg vrouwen die er een behoorlijke tijd over gedaan hebben voordat het 'raak' was. Bij mij bijvoorbeeld iets meer dan een jaar. Hopelijk mag het bij jullie sneller lukken. Liefs
hoi welkom! hier eerste keer 8 maanden over gedaan. is wel aardig gemiddeld geloof ik. hopelijk lukt het snel voor jullie! en nog gefeliciteerd natuurlijk!
Hoi! Mijn man en ik zijn nu 2,5 jaar getrouwd (bijna 8 jaar samen) en gaan er ook voor! Spannend! Dit is de tweede maand dat we het proberen. Ik ben benieuwd! Succes voor jullie! Groetjes!
Bedankt voor jullie reacties, leuk! Helaas is het deze maand niet gelukt. Net ongi geworden, maar we gaan verder voor de volgende ronde. Leuk dat jullie mij welkom hebben geheten, en wie weet tot spreeks!
Hey welkom, Ik ben ook 29, vorig jaar september gestopt met de pil. Nu 7/8 weken zwanger. Maar wij zijn er nooit bewust mee bezig geweest. Dus een hele leuke verrassing. Succes