Even voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door MissIrene, 5 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissIrene

MissIrene Lid

4 nov 2014
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ook ik zal me even voorstellen. Had al vaak op het forum gelezen en dan nu toch ook maar geregistreerd.
    Ik ben sinds januari 2013 gestopt met de nuvaring, de eerste maandag nadat ik gestopt was heb ik me nog niet zo heel erg veel bezig gehouden met zwanger worden. Ik ging er vanuit dat het wel even zou duren. Na 9 maanden nog geen resultaat ben ik toch maar ovulatietesten gaan gebruiken en kwamen we er eind december achter dat we dan toch eindelijk zwanger waren. We waren natuurlijk verschrikkelijk blij! Tot mijn grote verrassing bleken mijn 2 buurvrouwen ook zwanger, hartstikke leuk.
    Tot een week voor de eerste echo, ik had wat krampen in de buik en licht bruin bloedverlies. Volgens de vk zou dit te maken hebben met de innesteling. Ik had er geen goed gevoel over. Een week later bleek mijn gevoel te kloppen, het zat niet goed. Het vruchtje was met 6 weken gestopt met groeien. Vanaf die tijd begon ik ook echt te vloeien en binnen 3 dagen was ik het vruchtje al kwijt.
    We waren verschrikkelijk verdrietig maar gingen er ook al vanuit dat we nu wel weer snel zwanger zouden raken.
    In mei een vroege test gedaan, die was positief.....en twee dagen overtijd. Een nieuwe test bleek negatief en ik werd weer ongesteld.
    In juli ben ik naar het ziekenhuis geweest om te laten controleren of de miskraam wel verder goed gegaan is (had nog geen controle gehad, zat me toch niet helemaal lekker). Alles zag er gelukkig prima uit.
    Ondertussen zijn we weer wat maanden verder zonder resultaat. Vorige week heb ik mijn bloed laten onderzoeken en daar hebben ze niets kunnen vinden.

Een beetje een uitgebreid verhaal maar het lucht toch ook wel weer even op.

2. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Hoi MissIrene, welkom! Wat een narigheid voor jullie...
    Hopelijk ben je snel weer zwanger! :)

3. Sateenkaari

Sateenkaari Actief lid

2 nov 2014
    172
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Hoi MissIrene. Wat naar voor jullie :(
    Ik hoop ook voor jullie dat het snel weer raak is.

4. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    welkom!

wat een ellende voor jullie zeg!
    ik hoop voor jullie in de toekomst meer geluk!

x

Deel Deze Pagina