Hey all, Ik heb me hier uit voorzorg maar aangemeld (na zo'n 2 weken lezen, zoeken en doen). Mijn "naam" is dus FantasyMom (Babs mag ook ). 32 jaar oud, 7 jaar samen met vriendlief en na een tijdje te hebben gemerkt dat mijn lichaam maling heeft aan de pil na ruim 15 jaar (zowel tijdens de prikpil als tijdens de Microgynon 30), kwam hij zelf met het idee dat ik er dan maar mee moest stoppen We hebben beiden al erg lang een kinderwens, maar vonden beiden te tijd nog niet rijp. Ondanks dat we nu sinds begin April een eigen bedrijf zijn gestart, hebben we nu zoiets van "Tja, we worden er ook niet jonger op"....dus als hij raak schiet tijdens het klussen, is het niet anders Ik heb nog tot morgen in de strip zitten en dan gaat ook mijn avontuur van wachten en hopen beginnen! *spannend*
Onderhand een week na het stoppen......pffff, hele week al hoofdpijn 3 dagen gebloed (zal de laatste onttrekking geweest zijn, gok ik) en nu eindelijk een beetje in "rustiger" vaarwater. Nu merk ik pas hoeveel effect die rotzooi de afgelopen 16 jaar heeft gehad op mijn lichaam....bah...