Dag dames (en wat heren ook wellicht), Mijn naam is Kim, ik ben 28 jaar oud en woonachtig in het gezellige Noord Brabant. Al vanaf dat ik een jaar of 14 oud was, rammelen mijn eierstokken er heftig op los. Na dit gevoel lang weg te hebben gestopt omdat het ivm verschillende factoren gewoon nog niet verstandig was aan een kind te beginnen, hebben mijn partner en ik eind vorig jaar de knoop doorgehakt en besloten vol voor een zwangerschap te gaan. Daar wij beide vrouw zijn en wij elkaar dus niet kunnen bevruchten, hebben we besloten voor Z.I. te gaan met behulp van een Nederlandse donor die wij via internet hebben geselecteerd. Ik zal het kindje gaan dragen (mijn vriendin heeft al een dochtertje van 3,5). Helaas zijn er wat factoren die dit alles wat gecompliceerder maken (alsof Z.I. m.b.v. een donor nog niet gecompliceerd genoeg is!), dus hoop ik hier wat advies en tips te kunnen vinden. En uiteraard ook mee te genieten van jullie verhalen en wellicht hier en daar ook wat advies te kunnen geven. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier nog niet heel veel heb gelezen, maar dat ga ik vast en zeker nog wel inhalen. En ik vermoed dat jullie mijn vriendin hier in de toekomst ook nog wel zouden kunnen tegenkomen. Mocht er hier iemand zijn die mij/ons denkt te kennen, dan wil ik vragen hier niet met anderen over te praten, want wij hebben bewust in onze omgeving nog bijna niemand ingelicht over waar wij mee bezig zijn. Nou, dat was het wel ongeveer. Er valt uiteraard nog zoveel meer te vertellen, maar dat komt vast wel in andere topics. En vragen staat uiteraard ook vrij. Groetjes!
Dank je. Helaas was mijn relatie niet wat ik dacht. Ik laat mijn droom hierdoor niet ontnemen en ga nu verder als BAM.