Hoi dames, Ik ben een vrouw van 30 jaar en heb nog geen kinderen, maar hoop wel snel moeder te worden. Nu zit ik met een paar vragen, Ik heb al eea gelezen op het forum, maar wil graag mijn eigen verhaal even neerleggen. "Als" ik nu zwanger ben zou dat ong 8 weken zijn. Een aantal weken terug heb ik rond mijn normale menstruatiecyclus "gemenstrueerd" althands bloed verloren, dit duurde ongv 4 dagen, en omdat het toch anders was dan normaal,.. helder rood bloed zonder klontjes of van die bloedproppen, zou dit een innesteling geweest kunnen zijn? Ook had ik helemaal geen buikpijn of kramp, terwijl ik normaal amper kan functioneren van de pijn de eerste 2 dagen. Ik had ook 2 dagen een soort van spierpijn bij mijn schaamstreek, maar niet gesport wat dit zou kunnen verklaren. Mijn borsten zijn erg opgezet, pijnlijk en er zijn een paar dikke aders zichtbaar. Ik ben verder niet erg moe, of misselijk. Verder is mijn onderbuik opgezet en voel ik me steeds vol. Wel heb ik 2 testen gedaan en die waren negatief, heeft iemand dezelfde ervaring en was toch zwanger? Ik ga morgen wel de huisarts bellen. Groetjes Bamboemat 😆 Ps. Als dit bericht hier niet hoort, hoor ik dat graag.