Hallo allemaal, Ik zal me even voorstellen. Ik ben 28 jaar en inmiddels al bijna 10 jaar samen met me vriend. Vorige maand besloten om te proberen om zwanger te word. En het is gelukt de eerste maand gelijk raak. Ik ben morgen 4 weken zwanger. Zo blij en gelukkig. Ik heb veel last van me borsten en sinds gisteren middag beroerd en hoest de longen uit me lijf. Veder heb ik me aangemeld voor moeders voor moeders en morgen de verloskundige bellen voor de eerste afspraak😊 Zo spannend allemaal. Kerst avond gaan we het mooie nieuws vertellen aan ons gezin. Voor mijn ouders de eerste keer dat ze opa en oma word. We hebben leuke en persoonlijke kaarten laten drukken om het ze te vertellen. Nou dit was een beetje mijn verhaal. Wens iedereen een fijne avond!!
Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom op het forum. Dat is een leuk kerstcadeautje voor de familie Veel plezier met vertellen.
Dank wel EvaBram. Nou dat is zeker een leuk kerstcadeautje. Vind het zo spannend. 4 januari mogen we ook voor de eerste echo. ☺️ En jij eerste ronde zie ik staan? Heel veel succes ermee.