Hallo, ik ben 33 jaar, heb een dochter van bijna 12 en nu paar dagen geleden positieve zwangerschapstest gekregen. Ongepland maar liefde te over.... maandag naar de gynaecoloog omdat ik niet weet hoeveel weken ver ik ben dus dat gaan we maar even checken. Tja, 12 jaar geleden was alles anders en was ik lid van een andere site die met zwangerschap te maken had, ik hoop hier ook veel leuke topics te lezen zodat we samen kunnen aftellen en elkaar kunnen steunen in de minder leuke dagen of pogingen die bij andere niet even vlot gaan Ik wens jullie allemaal veel succes in de weg die jullie aan het afleggen zijn! Iris
Hallo dames, Ik weet van deze voormiddag dat ik 6 a 7 weken zwanger ben. Voorlopige datum is 6 april 2018!! Hartje sloeg al snel te keer!
Spannend, toch? Ik stel me dat heel bijzonder voor, als je al een kind van 12 jaar hebt en dan onverwachts op eens weer een kleintje erbij krijgt! Ik ben hier vooral te vinden in het babynamen forum, wij gaan pas volgend jaar voor een brusje. Dus wellicht tot gauw in één van de onderwerpen over voornamen :-D