Hoi allemaal, Ook ik mag me eindelijk aansluiten bij de club! Mijn vriend en ik hebben al vaak gepraat over onze kinderwens, maar we hebben nu eindelijk de knoop doorgehakt om het te gaan proberen. Vinden we allebei superspannend! Volgende week zondag slik ik mijn laatste pil en dan gaat het avontuur beginnen. Ik heb allerlei gezondheidskwalen in mijn omgeving en mijn familie meegemaakt, wat maakt dat we niet verwachten dat het snel raak is. Dat maakt dat we ook nu willen beginnen. Nu zijn we nog relatief jong (26 en 29), dus we hopen dat dat tegelijkertijd ook een beetje rust geeft. Maar we willen het allebei ontzettend graag! We gaan zien wat de toekomst ons brengt Ondertussen zal ik hier af en toe meelezen en -praten!
Welkom! En heel veel succes.. Is volgende week zondag de laatste pil van je strip? Ik ben toen midden in mn strip gestopt. Ik hoop dat jullie snel een positieve test mogen hebben! Succes & spannend
Dank jullie wel, allemaal! @Babyluvv Ja, a.s. zondag is de laatste pil van mijn strip. Ik weet dat midden in de strip stoppen ook mag, maar ik vind het wel mooi om de laatste strip helemaal af te maken. Gewoon een gevoel, denk ik
@NormaJeane Ja, haha! Nogmaals bedankt allemaal! Inmiddels ben ik voor de laatste keer ongesteld geworden met behulp van de pil, vanaf maandag gaat het avontuur écht beginnen.