Mijn naam is Sulaika, 24 jaar en ik woon in Wachtebeke (BE) In juli 2016 zijn we gestart om onze kinderwens werkelijkheid te laten worden. Helaas een parcours met veel ups, maar met nog meer downs. Februari 2017 hadden we een positieve zwangerschapstest, maar op 12wkn zwangerschap werden we al snel van die roze wolk geduwd. Verdikte nekplooi, dus de NIPT gedaan,... Oef, alles oké! We konden genieten. Maar niet lang helaas... 20-weken echo was daar en die zag er niet goed uit. Na tal van onderzoeken werd er uiteindelijk een zwangerschapsafbreking gedaan op bijna 23wkn zwangerschap. Ons kleine mannetje Nils* is van ons heengegaan op 19 juni 2017. Na deze enorm zware klap kregen we begin deze maand opnieuw een lichtpuntje in ons leven. Ik was terug zwanger. Het zou geen zorgeloze zwangerschap worden, maar wat keken we opnieuw uit naar dat wondertje. Helaas ging het afgelopen weekend opnieuw mis. Na 6wkn miskraam gehad. Weer die leegte die achterblijft, het verlangen naar een kindje wordt alleen maar groter... Ik hoop hier af en toe wat steun te kunnen vinden en mochten er clubs zijn waar ik welkom ben om mee te babbelen, laat maar horen. Vele groetjes
Welkom! En wat ontzettend verdrietig! Ik hoop dat zodra jullie er klaar voor zijn, je opnieuw zwanger mag worden. En dit kindje wel bij jullie mag blijven! Wat had jullie zoontje Nils? Als Ik vragen mag
Allereerst welkom op het forum. Wat een ontzettend verdrietig verhaal. Ik hoop dat jullie gauw een kindje in jullie armen mogen sluiten.
Wat enorm heftig allemaal, vreselijk lijkt me dat te moeten door staan maar hebben ze het ook onderzocht waar het door kwam? Hopelijk heb je veel aan dit forum en komt er veel kracht om door te gaan voor jullie. Je mag altijd een berichtje sturen privé om eventjes te kletsen.