Hoi!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Roverita, 26 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roverita

Roverita Actief lid

26 jul 2018
    114
    29
    28
    Vrouw
    Hoi allemaal,

Sinds november 2015 ben ik met mijn man bezig om zwanger te worden, wat tot nu toe nog steeds niet gelukt is. Ik zal dan ook vnl gaan kijken naar de topics over vruchtbaarheidsbehandelingen, dan schrijf ik daar mijn hele verhaal op,

Groetjes!

2. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Welkom! Wat verdrietig dat het nog niet zo wil lukken.. Ik hoop dat jullie snel een positieve test in handen mogen hebben. Het duurde 5 jaar voordat ik zwanger was (van mijn zoon), dat eeuwige wachten is slopend hè.. Succes!!

Roverita vindt dit leuk.
  3. Roverita

Roverita Actief lid

26 jul 2018
    114
    29
    28
    Vrouw
    Dankje Rijo,
    Jeetje 5 jaar, dan mag ik nog niet klagen misschien. Vind bijna 3 jaar al lang! Fijn dat het uiteindelijk gelukt is bij jullie!

4. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Elke maand is er op een gegeven moment eentje teveel, of het nu 2, 3 of 5 of 10 jaar is. Vreselijk, die onzekerheid. Zet 'm op!!

5. Roverita

Roverita Actief lid

26 jul 2018
    114
    29
    28
    Vrouw
    Ja dat is zeker zo. En de onzekerheid of het ooit goedkomt is killing. Dank voor je support, je weet hoe het voelt. Ben je uiteindelijk natuurlijk zwanger geraakt of toch met behandelingen als ik vragen mag?

6. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Ik ben zwanger geraakt na ICSI2, verse embryo. Mijn dochter is van dezelfde lichting zeg maar, maar dan de eerste cryo terugplaatsing. Voordat we met ICSI begonnen, hebben we 7x IUI gedaan. Zijn jullie al gestart met behandelingen?

Roverita vindt dit leuk.
  7. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Welkom op dit forum!!! In het nod forum hebben wij een topic voor meiden die al 12+ maanden proberen zwanger te raken. Als je wilt mag je daar wel mee komen schrijven om je ervaringen/gevoelens te delen.

Roverita vindt dit leuk.
  8. Roverita

Roverita Actief lid

26 jul 2018
    114
    29
    28
    Vrouw
    Wat fijn dat het bij jullie met ICSI gelukt is! En dus als ik het goed begrijp nog beide van de 1e poging zeg maar? Wij zijn bezig met IUI, maar dat wil nog niet echt lukken (heb mijn verhaal bij het forum vruchtbaarheidsbehandelingen neergezet;))

9. Roverita

Roverita Actief lid

26 jul 2018
    114
    29
    28
    Vrouw
    Dankje! En bedankt voor de tip;)

Nog anoniem vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina