jaaa ik ben dus helemaal nieuw hier,ik weet ook niet hoe ik precien moet berichten of hoe ik me voor moest stellen,dus doe maar ff wat. ik heb 3 jongens van bijna 9 ,3 en 1 jaar. ik was dus helemaal alleen met 3 jongens,maar heb een sgat van vriend,en heb 27 april mijn spiraaltje laten verwijderen die er eigenlijk nog maar 5 weken in zat,maar bleef bloeden ,en hij vond het niet prettig,hij heeft zelf geen kinderen maar kan wel heel goed met ze omgaan,ja ik mag van heel veel geluk spreken dus. dus ik weet dat ie ze ook wil ,zowiezo van zichzelf 1 ,ookal ziet ie mijn kids als zijn eigen. ik daar in tegen zou erg graag een meid willen. ik w8 nu dus deze maand af,normaal ben ik best heel snel zwanger ,maar weet het eigenlijk nu niet,ik wil wel heel erg graag.ik zou ook niet eens weten wanneer ik ongesteld moet worden,dus is afwachten deze maand.
Nou welkom en succes! 1 dingetje.. kun je de capslock uitzetten? Alles in hoofdletters op internet word gezien als schreeuwen. groetjes Natasja
Hoi unbreakable, Welkom op Zwangerschapspagina.nl. Leuk dat je er bent. Lotte. Ps ik heb je hoofdletters even omgezet naar kleine letters.
chips ik weet dat jullie al langer bezig zijn ,maar volgens mij ga ik ongi worden,licht rood streepje op het papiertje ,wheeeeheee. Vind het eigenlijk best wel een chips gevoel.nie leuk dus,en dat is nog maar ronde 1 geweest!! trouwens muppie spannend hoor,trouwen!!! heel veel plezier en geniet ervan. vertel me als ik niet goed antwoord want ik weet nog niet precies hoe alles werkt hier met de berichies.